اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

نتانیاهو: تا زمانی که حملات راکتی ادامه داشته باشد، مذاکره نمی‌کنیم

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه بدون اشاره به حملات جنگنده‌های این رژیم به نوار غزه، طرف فلسطینی را عامل توقف مذاکرات آتش‌بس دانسته و گفت: تا زمانی که حملات راکتی ادامه داشته باشد، تل‌آویو در مذاکرات شرکت نمی‌کند.

نتانیاهو: تا زمانی که حملات راکتی ادامه داشته باشد، مذاکره نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه گفت تا زمانی که حملات راکتی نیروهای فلسطینی ادامه داشته باشد، تل‌آویو به مذاکرات آتش‌بس ادامه نمی‌دهد.

نتانیاهو که در نشست هفتگی کابینه این رژیم‌ صحبت می‌کرد، گفت: «اسرائیل زیر موشک‌باران مذاکره نمی‌کند و تلاش می‌کند تا هر کاری لازم است برای تغییر واقعیات کنونی و بازگرداندن آراش به شهروندان خود ادامه می‌دهد.»

رژیم‌صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطینی هفته گذشته طی آتش‌بس موقتی که به مدت 72 ساعت ادامه یافت، مذاکرات غیرمستقیم آتش‌بس را در قاهره آغاز کردند. با این حال، صهیونیست‌ها در این مذاکرات با عدم پذیرش خواسته مشروع پایان محاصره هفت ساله نوار غزه، میز مذاکرات را ترک کرده و حملات خود علیه نوار غزه را از سر گرفتند.

نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی در مورد روند عملیات این رژیم گفت: «عملیات «صخره سخت» ادامه دارد. ما هیچ وقت نگفتیم که این عملیات پایان یافته است. تا زمانی که به هدفمان نرسیم، یعنی تا وقتی که آرامش برای دوره‌ای طولانی احیا نشود، به عملیات ادامه می‌دهیم.»

صهیونیست‌ها که از ابتدای عملیات زمینی در نوار غزه با تلفات سنگین مواجه شده بودند، هفته گذشته در فرصت مذاکرات آتش‌بس تمام نیروهای خود را از این منطقه خارج کردند. در مدت دو هفته نبرد زمینی در غزه، دستکم 64 نظامی صهیونیست کشته و بیش از 400 تن از جمله فرماندهان ارشد تیپ گولانی زخمی شدند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول