اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی گلستان خبر داد

دستگیری کلاهبردار مینودشتی با 10 فقره کلاهبرداری

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری کلاهبردار مینودشتی با 10 فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار مینودشتی با 10 فقره کلاهبرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‌اکبر جاویدان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روزهای گذشته شخصی با مراجعه به پاسگاه چهل‎چای مینودشت اعلام کرد که فردی با اعمال متقلبانه اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است.

وی ادامه داد: این فرد مراجعه کننده بیان کرده که فرد کلاهبردار با دریافت مبلغ 10 میلیون ریال وجه نقد ادعا کرده که می‎تواند مشکلات مربوط به مسائل اداری و درمان بیماری همسرش را حل کند. فرد قربانی بیان کرد که این فرد پس از دریافت وجه متواری شده و اطلاعی از وی ندارد.

تلاش کلاهبردار برای فرار از قانون

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از وصول این خبر موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت و این اداره نیز تیم ویژه‎ای را برای پیگیری موضوع مشخص و تحقیقات آغاز شد.

جاویدان تاکید کرد: با انجام تحقیقات پلیسی و اطلاعاتی ماموران اداره آگاهی فرد کلاهبردار را در روستای پس‌پشته مینودشت شناسایی و با انجام عملیات پلیسی موفق وی را دستگیر کردند. پس از انجام تحقیقات مقدماتی از فرد دستگیر شده، متهم بلافاصله متعهد شد که مبلغی را که از فرد قربانی دریافت کرده باز پس دهد و رضایت وی را جلب کند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گلستان تصریح کرد: با توجه به این اقدام سریع متهم و تلاش وی برای رهایی خود از موضوع این پرونده شک ماموران در این خصوص بیشتر شد.

شکار 10 نفر در تور صیادی کلاهبردار مینودشتی

جاویدان اظهار کرد: به همین منظور با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات گسترده‎تر و نامحسوس در ارتباط با فرد دستگیر شده و موضوع پرونده آغاز شد.

وی اضافه کرد: در انجام تحقیقات مشخص شد که فرد دستگیر شده با انجام اعمال متقلبانه از 10 نفر دیگر نیز به صورت مشابه کلاهبرداری کرده که مجموع مبالغ 140 میلیون ریال بوده است.

این مقام انتظامی استان گفت: پس از تکمیل شدن تحقیقات و شواهد و مدارک و تنظیم شکایت شاکیان، متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

جاویدان در پایان ابراز داشت: توصیه اکید ما به شهروندان این است برای پیشگیری از وقوع چنین مواردی به هیچ عنوان به افراد ناشناس اعتماد نکرده و برای حل مشکلات خود از راه‎های مطمئن‎تر و سازمان‎های رسمی اقدام کنند، زیرا افراد سودجو همیشه در کمین اعتماد و سادگی قربانیان خود هستند.

انتهای پیام/83004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول