اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

اردوغان: نتایج انتخابات نشانه «اراده» ملت ترکیه است

نخست‌وزیر ترکیه که در انتخابات امروز این کشور به ریاست‌جمهوری انتخاب شد، در اولین اقدام پس از مسجل شدن پیروزی، برای ادای نماز شکر به مسجد «ایوب سلطان» رفت.

اردوغان: نتایج انتخابات نشانه «اراده» ملت ترکیه است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه «حریت»، «رجب طیب اردوغان» نخست‌وزیر ترکیه امروز در اولین اقدام پس از مسجل شدن پیروزی‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری، برای ادای نماز شکر به مسجد «ایوب سلطان» استانبول رفت.

وزیر دادگستری ترکیه دقایقی قبل اعلام کرد که آقای اردوغان با به دست آوردن 52درصد مجموع آرا، توانسته پیروز انتخابات شود. بر اساس قانون جدید ترکیه، رئیس‌جمهور از این پس بیشترین اختیارات را در ساختار سیاسی ترکیه دارد.

آقای اردوغان پس از حضور در مسجد با تشکر از مردم ترکیه به دلیل حضور در انتخابات، گفت نتایج انتخابات نشان‌دهنده «اراده» مردم ترکیه است. وی قرار است تا ساعتی دیگر سخنرانی رسمی‌ای در آنکارا انجام دهد.

خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی گزارش داده است که مسجد «ایوب سلطان» محلی است که سلاطین عثمانی بلافاصله پس از به قدرت رسیدن، در آن حضور می‌یافتند.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول