اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عابدی در دیدار با نماینده مردم قم در مجلس مطرح کرد

تلاش برای توسعه ورزش در مناطق محروم و کمتر برخوردار

مدیرکل ورزش و جوانان در دیدار با نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از تلاش این اداره کل برای توسعه ورزش در مناطق محروم و کمتر برخوردار خبر داد.

تلاش برای توسعه ورزش در مناطق محروم و کمتر برخوردار

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسن عابدی امروز در دیدار با احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارشی از وضعیت فعلی ورزش و مسائل جوانان استان قم پرداخت و موانع و مشکلات این مقوله و عرصه مهم اجتماعی را بیان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این دیدار خواستار حمایت بیش از پیش مسئولان استان قم و نمایندگان مردم در مجلس از دو مقوله مهم ورزش و جوانان شد.

مدیرکل ورزش و جوانان در این دیدار گزارشی از اهم فعالیت‌ها و سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان را در حضور نماینده مردم قم در خانه ملت ارائه کرد و عنوان داشت: مهمترین هدف ما تلاش برای گسترش ورزش همگانی با توجه به تاکید مقام معظم رهبری است.

عابدی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم در زمینه توسعه ورزش همگانی گام‌های مثبتی برداریم، عنوان داشت: توسعه ورزش همگانی در راستای منویات مقام معظم رهبری مورد توجه ویژه دولت و وزارت ورزش و جوانان قرار دارد تا شرایطی فراهم شود که همه اقشار مردم از این فرصت استفاده کنند.

وی در ادامه به نگاه ویژه اداره کل ورزش و جوانان به توسعه زیرساخت‌ها اشاره و عنوان کرد: توسعه ورزش در مناطق محروم و کمتر برخوردار، هدف اصلی این اداره کل است زیرا سرانه فضاهای ورزشی در مناطق محروم با وجود اینکه جمعیت زیادی در این مناطق ساکن هستند محدود است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در ادامه سخنان خود گفت: به دنبال اتخاذ سیاست‌کاری و برنامه‌ای مدون هستیم تا سرانه فضاهای ورزشی به صورت عادلانه در مناطق مختلف قم توزیع شده و در دسترس مردم قرار بگیرند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دیگر برنامه ما این است که برای حضور حداکثری مردم در فعالیت‌های ورزشی فرهنگ‌سازی صحیحی صورت بگیرد و خدمت در زمینه رشد و توسعه ورزش استان به شکلی دنبال شود که در شان و جایگاه مردم قم باشد و در این مسیر به حمایت نمایندگان مردم قم در مجلس و مسئولان استانی نیاز مبرم داریم.

انتهای پیام‌/‌78002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول