اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

شاکرنژاد به فارس خبر داد

بررسی روند طرح ملی تلاوت در استان‌های مختلف/ نخستین‌ گام سیستان‌وبلوچستان

رئیس طرح ملی تلاوت با اشاره به اهمیت نظارت همیشگی بر روند برگزاری این طرح در استان‌های مختلف، از سفر به استان سیستان‌وبلوچستان برای بررسی فعالیت و حمایت از شرکت‌کنندگان در طرح ملی تلاوت خبر داد.

بررسی روند طرح ملی تلاوت در استان‌های مختلف/ نخستین‌ گام سیستان‌وبلوچستان

«حامد شاکرنژاد» رئیس طرح ملی تلاوت در گفت وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به روند رو به رشد این طرح، اظهار داشت: طرح ملی تلاوت از سال 1391 در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم کلید خورد.

وی با اشاره به استقبال نوجوانان از این طرح، ادامه داد: از همان سال‌های نخست برگزاری این طرح سعی داشتیم با برنامه‌ریزی پیش رویم تا بتوانیم با ارتقای فعالیت‌های قرآنی، نخبگان قرآنی تربیت کنیم.

پررنگ‌شدن مباحث معارفی در ترم جدید طرح ملی تلاوت

شاکرنژاد به تغییرات دوره ترم جدید طرح ملی تلاوت اشاره کرد و گفت: امسال با جدیت بیشتری طرح ملی تلاوت را پیش می‌گیریم و سعی داریم حوزه معارفی را با اضافه کردن برنامه‌های متنوع همچون آموزش مفاهیم قرآنی پررنگ‌تر از گذشته پیگیری کنیم.

این قاری بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به اهمیت نظارت بر طرح ملی تلاوت، ادامه داد: ما همیشه به روند برگزاری این طرح نظارت داشته‌ایم اما برای دلگرمی بیشتر به شرکت‌کنندگان سعی داریم به استان‌های مختلف سفر کرده تا از نزدیک، نحوه برگزاری طرح ملی تلاوت در استان‌های مختلف را بررسی کنیم.

بررسی روند طرح ملی تلاوت در سرزمین آفتاب

وی خاطر نشان کرد: در نخستین گام قرار است پنج‌شنبه 16 مردادماه به استان سیستان و بلوچستان سفر کنیم تا ضمن بررسی فعالیت‌های طرح ملی تلاوت در این استان و حمایت از آنها، بتوانیم انگیزه ادامه فعالیت در این حوزه را در افراد تقویت کنیم.

انتهای پیام/ م.آ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول