اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

انتقاد شدید نخست‌وزیر سابق فرانسه از سکوت دولت در برابر کشتار مردم غزه

نخست‌وزیر سابق فرانسه با انتشار مطلبی در روزنامه فیگارو، ضمن محکوم کردن کشتار مردم غزه از سوی رژیم صهیونیستی، به انتقاد شدید از سکوت دولت فرانسه در قبال تشدید حملات مرگبار صهیونیست‌ها علیه غزه پرداخت.

انتقاد شدید نخست‌وزیر سابق فرانسه از سکوت دولت در برابر کشتار مردم غزه

 به گزارش خبرگزاری فارس،«دومینیک دوویلپن» نخست‌وزیر سابق فرانسه با انتشار مطلبی شدید‌اللحن در روزنامه فرانسوی فیگارو، به انتقاد از سکوت دولت فرانسه در قبال تشدید حملات مرگبار رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت.

نخست‌وزیر سابق فرانسه طی این مطلب شدید‌اللحن که در روزنامه فرانسوی فیگارو به چاپ رسید، با محکوم کردن کشتار رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار وساطت سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی و اعمال تحریم علیه اسرائیل شد.

وی طی این مطلب نوشت: زمان بالا بردن صدا در برابر کشتاری که در غزه در جریان است، همین امروز است و من با صدای بلند فریاد می‌زنم که این یک وظیفه برای فرانسه است.

حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه از 17 تیر (8 ژوئیه) آغاز شد و بر اساس آمار جدید وزارت بهداشت فلسطین تا ساعات اولیه بیست و ششمین روز حمله به غزه  1665 نفر در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شهید و 8840 نفر مجروح شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول