اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

قدردانی گردان‌های «سرایا القدس» از پشتیبانی همه‌جانبه ایران از مقاومت

شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در مطلبی ضمن پرداختن به نقش اساسی ایران در پشتیبانی همه‌جانبه از مقاومت، از آن قدردانی کرد.

قدردانی گردان‌های «سرایا القدس» از پشتیبانی همه‌جانبه ایران از مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس ، پایگاه اطلاع‌رسانی گردانهای «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در یادداشتی به نقش پررنگ ایران در حمایت از مقاومت و نیز تشکر از آن پرداخته است.

در این مطلب آمده است که قدرت پاسخی موشکی مقاومت فلسطین در نوار غزه به نحوی اساسی بر پشتیبانی نظامی، امنیتی، مالی و آموزشی ایران و البته سوریه و حزب‌الله متمرکز است اما ایران در این مسئله نقش کلیدی را بازی می‌کند، با کمک ایران موشکهایی به سوی تل‌آویو پرتاب شد و عرش رژیم صهیونیستی را به لرزه در آورد لحظه‌ای که از خاطر هیچ صهیونیستی پاک نمیشود.

پاسخ موشکی مقاومت جایگاه آن را بسیار بالا برد و نام موشکها در خاطر نسلی که قبلا این درگیریها را ندید بود باقی ماند موشکهای مقاومت به تل‌آویو و قدس اشغالی رسید پیشرفت موشکی مقاومت از تمام دست‌آوردهای پیشین آن سبقت گرفت و درگیری با دشمن صهیونیستی را وارد مرحله جدیدی کرد و چه بسا این درسی بود به تمام کسانی که از فلسطین سخن می‌گویند و اینکه مقاومت به آمادگیهای طولانی برای پاسخ به حملات احتمالی نیاز ندارد.

این قدرت تسلیحاتی حالتی از افتخار و سرمستی را ایجاد کرده و به حق ایران شایسته قدردانی و تشکر به خاطر پرتاب هر موشکی است که به سوی رژیم صهیونیستی پرتاب می‌شود و مقامات این رژیم را قبل از مردم عادی مجبور می‌کند در پناهگاه مخفی شوند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول