اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

دوره‌های توجیهی کاروان نور ۲۲ و ۲۳ مرداد‌ برگزار می‌شود

دوره‌های توجیهی کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به حج تمتع ۹۳، روز‌های ۲۲ و ۲۳ مرداد‌ماه در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

دوره‌های توجیهی کاروان نور ۲۲ و ۲۳ مرداد‌ برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس دوره‌های توجیهی قاریان اعزامی به حج تمتع روز‌های 22 و 23 مرداد‌ماه 1393 در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش 20 نفر از کسانی که برای اعزام به مناسک حج تمتع انتخاب شده‌اند با حضور در این دوره‌ها با نحوه قرائت در برنامه‌های بعثه مقام معظم رهبری، چگونگی آمادگی برای برنامه‌های فشرده حج و مقابله با بیماری‌ها آشنا می‌شوند.

همه ساله تعدادی از قاریان، حافظان و گروه‌های برتر تواشیح به منظور اجرای برنامه در محافل حج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که این کاروان طی سال‌های اخیر با کاهش چشمگیری روبرو بوده است و این کاهش سبب فشردگی کار برای قاریان قرآن کریم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس امسال 20 نفر قاری، حافظ و گروه تواشیح برای تلاوت در مراسم‌های حج به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که اسامی آنها عبارتند از؛ «سعید طوسی» از خراسان ‌رضوی، «مهدی عادلی» از تهران، «جعفر فردی» از تهران، «سید محمدجواد حسینی» از خراسان‌رضوی، «عباس هاشمی» از بوشهر، «وحید وکیلی» از آذربایجان غربی، «مجتبی هرندی‌زاده» از اصفهان، «محمدتقی نوران» از تهران، «حامد علیزاده» از خراسان‌رضوی، «علی خشنود» از تهران، «هادی خانی» از ایلام، «مهدی شایق» از یزد، «علی حصاری» از سیستان و بلوچستان و «بهزاد هژبری» به عنوان حافظ کل از اردبیل.

پنج نفر از اعضای گروه تواشیح «طه» به نام‌‌های «حسین قربانی»، «غفور ابراهیم‌پور»، «امیر ابراهیم‌پور»، «هادی دباغ» و «مهرداد ابوالقاسم‌زاده» از آذربایجان شرقی به همراه «علیرضا سبحانی» سرپرست کاروان از تهران دیگر اعضای کاروان نور هستند.

انتهای پیام/ م.ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول