اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار ماهه سال جاری صورت گرفت

شرکت 673 نفر دوره در بخش‌های مختلف آموزشی فنی و حرفه‌ای نهبندان

رئیس فنی و حرفه‌ای نهبندان گفت: در چهار ماهه سال جاری در بخش‌های مختلف آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان 673 نفر دوره شرکت کرده و 81 هزار و 744 نفرساعت آموزش دریافت کرده‌اند.

شرکت 673 نفر دوره در بخش‌های مختلف آموزشی فنی و حرفه‌ای نهبندان

حسن یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای گام موثری در راستای کمک به اشتغالزایی و افزایش مهارت‌های کارکنان در بخش‌های فنی است.

وی با بیان این‌که در چهار ماهه سال جاری در مراکز و بخش‌های مختلف آموزش فنی و حرفه‌ای نهبندان 637 نفر دوره شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: در این مدت میزان آموزش داده شده به متقاضیان 81 هزار و 744 نفر ساعت بوده است.

آموزش بیش‌از 49 هزار نفر ساعت در مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای نهبندان

رئیس فنی و حرفه‌ای نهبندان با بیان این‌که از آغاز سال جاری تا پایان تیرماه سال جاری در مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای این شهرستان 321 نفر دوره از آموزش‌های این بخش بهره‌مند شده‌اند، تصریح کرد: در این مدت و در این بخش 49 هزار و 883 نفر ساعت آموزش دریافت شده است.

یعقوبی افزود: مرکز خواهران و شعب شهری یکی دیگر از بخش‌های فنی و حرفه‌ای نهبندان است که در چهار ماهه سال جاری 167 نفر دوره در آموزش‌های این بخش‌ها شرکت کرده‌اند و 14 هزار و 900 نفر ساعت آموزش دریافت کرده‌اند.

وی با بیان این‌که 38 نفر دوره در بخش آموزش اتحادیه‌ها و اصناف فنی و حرفه‌ای نهبندان در چهار ماهه سال جاری شرکت کرده‌اند، یادآور شد: در این راستا و در این مدت 2 هزار و 33 نفر ساعت به متقاضیان داده شده است.

برگزاری 2 نوبت آزمون‌های هماهنگ سراسری فنی و حرفه‌ای در نهبندان

رئیس فنی و حرفه‌ای نهبندان اضافه کرد: همچنین از آغاز سال جاری تا پایان تیرماه سال جاری 12 هزار و 948 نفر ساعت آموزش در بخش آموزش‌های روستایی فنی و حرفه‌ای این شهرستان به متقاضیان داده شده که تعداد 93 نفر دوره متقاضی دریافت این آموزش‌ها بوده‌اند.

یعقوبی با بیان این‌که آموزش در جوار دانشگاه یکی دیگر از بخش‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای نهبندان است که در چهار ماهه سال جاری 18 نفر دوره در این بخش آموزشی شرکت کرده‌اند، متذکر شد: میزان آموزش داده شده به شرکت‌کننده در این بخش در این مدت یک‌هزار و 980 نفر ساعت بوده است.

وی به آزمون‌های هماهنگ سراسری که در مرکز فنی و حرفه‌ای نهبندان در سال جاری برگزار شده اشاره کرد و گفت: در سال جاری دو نوبت آزمون هماهنگ سراسری در این مرکز برگزار شده که 5 هزار و 445 نفر در این آزمون‌ها شرکت کرده‌اند.

صدور 43 پروانه برای شرکت‌کنندگان آزمون‌ها تفاهم‌نامه‌ای فنی و حرفه‌ای نهبندان

رئیس فنی و حرفه‌ای نهبندان ادامه داد: از این تعداد شرکت‌کننده 281 نفر موفق به گرفتن گواهینامه مهارت فنی و حرفه‌ای شدند.

یعقوبی از برگزاری دو نوبت آزمون‌های تفاهم‌نامه‌ای که در بخش‌های صنعت ساختمان و بافندگان فرش در مرکز فنی و حرفه‌ای نهبندان در سال جاری برگزار شده خبر داد و افزود: در این آزمون‌ها 45 نفر شرکت کردند و 43 نفر موفق به اخذ پروانه مهارت و گواهی صلاحیت حرفه‌ای شدند.

انتهای پیام/69027/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول