اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تهدید یک گروه تروریستی در تونس برای هدف قرار دادن غیرنظامیان

گروه تروریستی گردان های «عقبة بن نافع» در تونس تهدید کرد در پاسخ به حملات نیروهای امنیتی،‌ اقدام به حملات جدید از جمله هدف قرار دادن غیرنظامیان خواهد کرد.

تهدید یک گروه تروریستی در تونس برای هدف قرار دادن غیرنظامیان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، گروه تروریستی گردان‌های «عقبة بن نافع» در تونس تهدید کرد در واکنش به حملات نیروهای امنیتی که در پی حادثه کشته شدن اخیر 15 سرباز تونسی در نزدیک مرز با الجزایر شدت گرفته است،‌ اقدام به حملات جدید از جمله هدف قرار دادن غیرنظامیان خواهد کرد.

در بیانیه‌ای که روز شنبه در صفحه خبری منتسب به سازمان غیرقانونی انصار الشریعه در فیس‌بوک منتشر شد آمده است: به شما خبر می‌دهیم که با شما حسابی قدیمی داریم که آن را به اذن پروردگار فراموش نخواهیم کرد و شما بهای آن را به طور کامل خواهید داد و به خاطر جنایات اخیرتان منتظر پاسخ ما بمانید.

در پی حادثه دو هفته پیش منطقه الشعانبی که در آن سربازان ارتش تونس هدف حملات تروریستی قرار گرفتند، دولت تونس طی عملیات گسترده ای در چند شهر این کشور ده‌ها تن از سلفی های تندرو که به دست داشتن در حملات تروریستی مظنون هستند، دستگیر کرد و همچنین شماری دیگر را که در مساجد و خیابان ها از کشته شدن سربازان در منطقه الشعانبی به شادمانی پرداخته بودند کرده بودند بازداشت کرد.

دولت تونس تدابیر دیگری از جمله بستن برخی مساجد و بررسی منابع مالی جمعیت های مظنون به ارتباط با گروه های تروریستی و ممنوعیت پخش برنامه هایی با محتوای تحریک به افراط گرایی در رسانه های خصوصی این کشور را اتخاذ کرد.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول