اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همزمان با روز جهانی قدس صورت گرفت

تجمع مردم آرژانتین مقابل سفارت رژیم صهیونیستی

مردم آرژانتین همزمان با روز جهانی قدس با حضور در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی خشم خود را نسبت به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کردند.

تجمع مردم آرژانتین مقابل سفارت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، در روز قدس تعداد زیادی از شهروندان آرژانتینی با برپایی تظاهرات و تجمع مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، خشم و انزجار خود را نسبت به اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل نشان دادند.

خبرگزاری «ته‌لام» در این خصوص نوشت: تظاهرکنندگان طی این راهپیمایی با سردادن شعارهایی چون «اسرائیلی‌ها قاتل هستند» فریاد خشم خود را به گوش جهانیان رسانده و نشان دادند که در این جنگ، این رژیم صهیونیستی بوده که با قتل عام کردن مردم فلسطین از پیر و جوان گرفته تا کودکان بی‌گناه به هر قیمتی تنها قصد رسیدن به اهداف شوم خود را دارد.

اعضای جنبش «کبراچو» نیز با تجمع مقابل وزارت امور خارجه این کشور و تنظیم بیانیه‌ای با امضای اصناف و اقشار گوناگون اجتماعی، سیاسی، حقوق بشر و ... اعتراض خود را اعلام کرده و خواستار پایان یافتن هرچه سریعتر این جنگ و اقدامات ناجوانمردانه اسرائیل علیه ملت بی‌دفاع فلسطین شدند.

آرژانتینی‌ها در طول این راهپیمایی ضمن سر دادن شعارهایی ضد اسرائیلی خواستار برگشت سفیر کشور خود از خاک فلسطین اشغالی شدند و همچنین از دولت آرژانتین تقاضا کردند که در سازمان ملل متحد خواستار تصویب تحریم‌های نظامی علیه این رژیم شده و همچنین تمامی بندهای موجود در توافقنامه تجارت آزاد مرکوسور (بازار مشترک جنوب) با رژیم غاصب اسرائیل را نیز به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش فارس، شمار قربانیان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به غزه از 2هفته گذشته تا‌کنون به 884 شهید و بیش از 5 هزار و 840 زخمی رسیده است.

در طول این 2 هفته اکثریت کشورهای آمریکای لاتین خاموش نمانده و با اعتراض علیه اقدامات رژیم صهیونیستی، این کشور را تنها محکوم این میدان اعلام کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول