اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

علیرغم ادعاهای نتانیاهو

پلیس رژیم‌صهیونیستی: گم شدن ۳ اسرائیلی ارتباطی با حماس نداشته است

سخنگوی پلیس رژیم‌صهیونیستی به شبکه سی‌ان‌ان گفته است که مظنونین به ربایش سه اسرائیلی به طور مجزا عمل کرده و از حماس دستور نگرفته‌اند.

پلیس رژیم‌صهیونیستی: گم شدن ۳ اسرائیلی ارتباطی با حماس نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس، در حالی که حدود سه هفته از عملیات صهیونیست‌ها در نوار غزه می‌گذرد و در این مدت بیش از 800 فلسطینی به شهادت رسیده‌اند، سخنگوی پلیس رژیم‌صهیونیستی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه بی‌بی‌سی اذعان کرد که گم شدن و مرگ سه اسرائیلی در کرانه باختری ارتباطی با حماس نداشته است.

22 خرداد سال جاری بود که صهیونیست‌ها از گم شدن سه اسرائیلی در کرانه باختری خبر داده و بلافاصله حماس را به ربودن آن‌ها متهم کردند. به همین بهانه هم بود که یورش به خانه‌های فلسطینی‌ها در کرانه باختری آغاز شد و بیش از 500 جوان فلسطینی بازداشت شدند.

حالا با گذشت یک ماه و نیم از این حادثه، «میکی روزنفیلد» به «جان دانیسن» خبرنگار بی‌بی‌سی گفته است که مظنونین به ربایش و قتل این سه نفر، به صورت هسته‌ای جداگانه فعالیت کرده و از حماس دستور نگرفته‌اند.

این در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی بارها حماس را به دست داشتن در این موضوع متهم کرد. درگیری‌ها در کرانه باختری و حملات شبانه رژیم‌صهیونیستی به نوار غزه که بعد از گم شدن سه اسرائیلی تشدید شد، اصلی‌ترین عوامل آغاز عملیاتی دیگر در غزه بود.

اظهارات ضد و نقیض مقامات اسرائیلی در مورد گم شدن سه اسرائیلی و همچنین افشای اطلاع تل‌آویو از مرگ آن‌ها، شبهات زیادی را در مورد این حادثه به وجود آورده است.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول