اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

ناوی پیلای: «اسرائیل» ممکن است در غزه مرتکب «جنایات جنگی» شده باشد

کمیسر عالی حقوق ‌بشر سازمان ملل طی اظهاراتی با قوی ارزیابی کردن احتمال نقض قوانین بین‌المللی، خواستار تحقیق در خصوص جنایات جنگی احتمالی صهیونیست‌ها در غزه شد.

ناوی پیلای: «اسرائیل» ممکن است در غزه مرتکب «جنایات جنگی» شده باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ناوی پیلای» کمیسر عالی سازمان ملل در امور حقوق‌بشر امروز در اظهاراتی خواستار تحقیق در خصوص جنایات جنگی احتمالی رژیم صهیونیستی در غزه شد.

وی با حضور در نشست فوق‌العاده شورای حقوق‌بشر سازمان ملل درباره تهاجم رژیم صهیونیستی، با پرداختن به شیوه تخریب منازل مسکونی و کشته شدن غیرنظامیان و کودکان در نوار غزه اعلام کرد «احتمال آن قوی است که قوانین بین‌المللی در خصوص بشریت طی این حملات نقض شده باشد به گونه‌ای که جنایت جنگی رخ داده باشد» و خواستار انجام تحقیقات در خصوص هر یک از این موارد شد.

اظهارات ناوی پیلای در حالی صورت می‌گیرد که وزیر امور خارجه فلسطین نیز رژیم صهیونیستی را به ارتکاب جنایت علیه بشریت متهم کرده است.

حملات رژیم اسرائیل به نوار غزه از 17 تیر (8 ژوئیه) آغاز شد و صهیونیست‌ها از روز پنج‌شنبه عملیات زمینی در غزه را آغاز کرده‌اند. این اقدام آمار شهدا را به شدت افزایش داده و حماس این اقدام صهیونیست‌ها را نشانه شکست عملیات هوایی دانسته است.

وزارت بهداشت فلسطین صبح امروز چهارشنبه در شانزدهمین روز جنایت صهیونیست‌ها در غزه اعلام کرد تعداد شهدا به 649 نفر و تعداد مجروحان به  4060 نفر افزایش یافته است.نزدیک به یک سوم قربانیان فلسطینی زنان و کودکان هستند

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول