اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

از سوی شورای عالی قرآن

نتایج آزمون کتبی طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم اعلام شد

نتایج آزمون کتبی سومین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم از سوی شورای عالی قرآن اعلام شد.

نتایج آزمون کتبی طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرآن کریم اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس؛ نتایج آزمون کتبی سومین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم از سوی شورای عالی قرآن کریم اعلام شد.

«محمدتقی میرزاجانی» مدیر برنامه‌ریزی و اجرایی دبیرخانه طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون نظری سومین دوره طرح ارزیابی قاریان و مدرسان قرائت قرآن کریم، که در تاریخ 16 خرداد 93 برگزار شده بود، از روز چهارشنبه 1 مرداد‌ماه می‌توانند با مراجعه به پوشه الکترونیکی شخصی خود در سامانه جامع اینترنتی طرح، نمرات دروس نظری را مشاهده کنند.

میرزاجانی با اعلام مرحله پایانی سومین دوره طرح در نیمه دوم شهریور‌ماه 93، از شرکت‌کنندگان خواست اطلاعیه شماره 8 را به دقت مطالعه کنند تا با آمادگی بیشتر در مراحل پیش رو حضور پیدا کنند.

اطلاعیه شماره 8

1. کارنامه شرکت‌کنندگان آزمون نظری از ظهر روز چهارشنبه 1 مرداد‌ماه با داشتن رمز عبور در سامانه جامع اینترنتی طرح قابل مشاهده است. چنانچه هریک از شرکت‌کنندگان نسبت به نمره دروس اعتراض داشته باشند می‌توانند ‌از طریق سامانه پیامک به شماره 30005088810400 و یا تماس با شماره 88810400، موارد اعتراضی خود را حداکثر ظرف 48 ساعت بعد از اعلام نتایج به دبیرخانه طرح ارزیابی منعکس کنند.

2. آزمون عملی و مصاحبه قاریان در بازه زمانی 12 تا 14 شهریور‌ماه برگزار خواهد شد.

3. آزمون نظری، عملی و مصاحبه تدریس مدرسان دربازه زمانی 20 تا22 شهریور‌ماه 93 برگزار خواهد شد.

تذکر: مدرسان درجات 3 و 4 که بخشی از آزمون نظری ایشان به شهریور‌ماه موکول شده بود، در تاریخ 20 شهریور‌ماه رأس ساعت 9 صبح و پیش از آزمون مصاحبه برگزار خواهد شد. منابع این دروس هم در روزهای آتی یا به صورت کتاب چاپ شده و یا فایل الکترونیکی بر روی سامانه اینترنتی طرح ارزیابی، در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبصره: امکان برگزاری آزمون جبرانی نظری صرفاً برای شرکت‌کننده‌ای پیش‌بینی می‌شود که کلیه آزمون‌های عملی و مصاحبه را با موفقیت پشت سربگذارد.

4. محل برگزاری آزمون‌های عملی و نظری، شورای عالی قرآن به آدرس بزرگراه رسالت، روبروی مصلّی، مجتمع «امام‌خمینی(ره)»، ساختمان شماره 14 می‌باشد.

انتهای پیام/ م.ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول