اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

موذنی در واکنش به کشتار کودکان غزه به فارس گفت

حوادث امروز در غزه بسیار دردناک است/ مدعیان حقوق بشر چرا ساکتند؟

نویسنده رمان «دوازدهم» گفت: جنگ برای میدان جنگ است، این جنایتکاران با کشتار کودکان و آزار زنان در غزه و هرجای دیگر از دنیا می‌خواهند جنگ‌آوران را تحریک کرده، به میدان کشیده و به زانو در بیاورند. ان‌شاالله حق پیروز است.

حوادث امروز در غزه بسیار دردناک است/ مدعیان حقوق بشر چرا ساکتند؟

علی موذنی نویسنده رمان «دوازدهم» در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، نسبت به اعمال جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داد و گفت: نمی‌خواهم از کلمات کلیشه‌ای چون امپریالیسم و ... استفاده کنم، اما با سیاست کثیفی که اکنون جاری است در حال به آشوب کشیدن خاورمیانه هستند.

وی ادامه داد: با یک روند چند جانبه و یک نقشه از پیش طراحی شده در حال برهم زدن امنیت منطقه هستند و در نظر دارند تا اهداف خود را پیاده کنند. حوادث امروز در غزه بسیار دردناک است و باعث تاسف است، افرادی که دم از حقوق بشر می‌زنند در اینطور مواقع سکوت اختیار می‌کنند و در حقیقت با این رفتار حیثیت جهانی خود را لکه‌دار می‌کنند.

وی افزود: کشتار کودکان بی‌دفاع در غزه، واکنش‌های جهانی را برانگیخته و برپایی تظاهرات عیله این کشتار را در جای‌جای جهان شاهدیم و انزجار و اعلام نفرت جهانیان را مشاهده می‌کنیم.

خالق «نه آبی، نه خاکی» گفت: در فیلم‌های هالیوودی به منظور ایجاد هیجان در فیلم که این اواخر کمتر از آن استفاده می‌کنند، به خصوص در فیلم‌هایی که تعقیب و گریز دارد از عنصر مادر و کالسکه استفاده می‌کنند تا مخاطب به ویژه بانوان را تهییج کنند و این نشان از این دارد که جنگ‌افروزان و صاحبان آنها می‌دانند که فاجعه کشتار کودکان مظلوم تا چه اندازه عظیم است.

موذنی یادآور شد: این کشتارها ناشی از تفکرات بیمار است و کسانی که اقدام به چنین تحرکاتی می‌کنند اسم انسان را نمی‌توان رویشان قرار داد و به اندازه‌ای اسیر نفسانیت هستند که جنبه حیوانیت آنها تقویت شده و می‌توانند چنین تصاویر فاجعه‌باری ایجاد کنند.

وی گفت: جنگ برای میدان جنگ است، این جنایتکاران با کشتار کودکان و آزار زنان در غزه و هرجای دیگر از دنیا می‌خواهند جنگ‌آوران را تحریک کرده، به میدان کشیده و به زانو در بیاورند.

موذنی در پایان تاکید کرد: ان‌شاالله حق پیروز است.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول