اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ

«به مناسبت ورود اشکان» به کودکان غزه تقدیم شد

نمایش «به مناسبت ورود اشکان» دوشنبه 23 تیرماه به کودکان و نوجوانان مظلوم غزه تقدیم شد.

«به مناسبت ورود اشکان» به کودکان غزه تقدیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، وحید آقاپور یکی از بازیگران نمایش بعد از پایان اجرای این اثر نمایشی خطاب به تماشاگران گفت: این اجرا به دور از هر گونه شعار تقدیم به کودکانی می‌شود که این روزها  امکان عاشق شدن، تجربه کردن و آشنایی با تئاتر را پیدا نمی‌کنند و امروز افتخار داریم که اجرای امشب  را با افتخار به کودکان مظلوم و بی‌پناه غزه تقدیم می‌کنیم.

نمایش «به مناسبت ورود اشکان» تا چهارشنبه 25 تیر ماه با بازی وحید آقاپور، مهسا ایرج پور، فراز سرابی، رامونا شاه، فرزانه شکوهی، خسرو شهراز، فاطمه فخرایی، فربد فرهنگ، لادن نازی ، وحید نفر در تالار قشقایی به صحنه می‌رود.

 

* اجرای نمایش «یوبیتسومه» در کارگاه نمایش تمدید شد

 

اجرای نمایش «یوبیتسومه» که این روزها در کارگاه نمایش تئاتر شهر به صحنه رفته تا جمعه سوم مرداد ماه تمدید شد. این ثر نمایشی که از  نهم تیر ماه به نویسندگی و کارگردانی نیما نادری در کارگاه نمایش به صحنه رفته به دلیل استقبال تماشاگران و درخواست گروه اجرایی، تا جمعه سوم مرداد ماه به اجرای خود ادامه می‌دهد.

نمایش «یوبیتسومه» هر روز غیر از شنبه‌ها ساعت 21 با بازی مریم بوبانی، مهدی صباغی و معصومه رحمانی در کارگاه نمایش میزبان علاقه‌مندان تئاتر است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول