اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

اعلام همبستگی کشورهای آمریکای لاتین با مردم غزه

از آغاز تهاجمات رژیم صهیونیستی در برابر نوار غزه، برخی از کشورهای آمریکای لاتین صحنه تظاهرات در همبستگی با مردم فلسطین بوده‌اند.

اعلام همبستگی کشورهای آمریکای لاتین با مردم غزه

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای فارس در آمریکای لاتین، بسیاری از مردم ال‌سالوادور به ‌منظور متوقف شدن حملات متجاوزانه رژیم صهیونیستی در غزه در مقابل سفارت اسرائیل در «سان‌سالوادور» پایتخت این کشور تجمع کردند.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: ال‌سالوادوری‌ها با سر دادن شعارهایی از جمله: «فلسطین یک کشور آزاد است»، «اسرائیل تروریستی باید نابود شود»، «ما دوست اسرائیل نیستیم»، خشم خود را نسبت به جنایات اسرائیل در فلسطین نشان دادند.

«آمالیا پینرا» نماینده گروه همبستگی با فلسطین در ال‌سالوادور گفت: با این اقدام می‌خواهیم خشم خود را نسبت به درد و رنج مردم فلسطین نشان دهیم و از اسرائیل می‌خواهیم که از نسل‌کشی در غزه دست بردارد.

صدها نفر از مردم ونزوئلا، از جمله بسیاری از نمایندگان این کشور برای نشان دادن خشم خود نسبت به جنایات اسرائیل در غزه تظاهرات کردند.

معترضان طی تظاهرات خود به سمت سفارت فلسطین در «کاراکاس» پایتخت ونزوئلا شعارهای ضد‌اسرائیلی سر دادند.

چندی پیش «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور ونزوئلا علاوه بر متهم‌کردن رژیم صهیونیستی به نابود‌کردن مردم فلسطین، قاطعانه حملات متجاوزانه اسرائیل به نوار غزه را محکوم کرد.

اتحاد بولیواری برای مردم آمریکای ما (آلبا) همچنین اقدامات خشونت‌آمیز رژیم تل‌آویو علیه مردم غزه را به‌ شدت محکوم کرد.

شیلی نیز یک تظاهرات عمومی در برابر تهاجمات نظامی اسرائیل به نوار غزه برگزار کرد.

به گزارش فارس، از هفته پیش رژیم صهیونیستی حملات متجاوزانه خود را در برابر مردم غزه در پیش گرفته که در پی آن دست کم 180 فلسطینی کشته و حدود 1400 نفر زخمی شده‌اند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول