اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مقامات آمریکایی در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی خبر دادند

جان کری به مصر نمی‌رود

برخی مقامات آمریکایی اعلام کردند که وزیر خارجه آمریکا از وین پایتخت اتریش عازم واشنگتن خواهد شد و توقفی در مصر نخواهد داشت.

جان کری به مصر نمی‌رود

 به گزارش خبرگزاری فارس، مقامات آمریکایی به خبرنگار بی‌بی‌سی گفتند جان کری، امروز (سه‌شنبه) به واشنگتن دی‌سی باز می‌گردد. به گفته آنها، جان کری سفری به خاورمیانه نخواهد داشت و عازم مصر نیز نخواهد شد.

پیش از این با مطرح شدن زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، خبرهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه ممکن است جان کری سفر خود به قاهره را لغو کند و به آمریکا باز گردد.

بر اساس طرح ارائه شده از سوی مصر، تمهیدات کاهش تنش باید از ساعت 6 به وقت جهانی به اجرا گذاشته شده و طی 12 ساعت به آتش‌بس کامل منجر شود. طرفین همچنین باید ظرف 48 ساعت نمایندگان خود را برای مذاکره با مقامات مصری به قاهره اعزام کنند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که صبح سه‌شنبه این مسئله را در کابینه امنیتی مورد بررسی قرار می‌‌دهد. گفته می‌شود «بنیامین نتانیاهو» تحت فشار افکار عمومی با این طرح موافقت کرده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول