اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

کمک 68 میلیون تومانی خیرین ورزشی به هیئت‌های ورزشی خراسان جنوبی

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از کمک 68 میلیون تومانی خیرین ورزشی به 43 هیئت‌ ورزشی استان خبر داد.

کمک 68 میلیون تومانی خیرین ورزشی به هیئت‌های ورزشی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن رضا عمیدیان ظهر امروز در دیدار محمدرضا نایاب، فرمانده مرکز آموزش محمد رسول الله(ص) اظهار کرد: انتظار به حقی است که ورزشکاران قهرمان خراسان جنوبی برای ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر خواستار تسریع در اجرایی شدن بسته‌های حمایتی مسئولان استانی باشند.

وی با اشاره به وجود برخی از انتظارات نابجا و فزاینده در تعداد محدودی از ورزشکاران قهرمان استان از جمله تیراندازی، تصریح کرد: مقوله انصاف در ورزش و پرهیز از قضاوت شتاب‌زده بسیار مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید هرکس به حق خود قانع باشد و فقط خودش را نبیند، چرا که ما  وظیفه داریم از تمامی ورزشکاران نخبه استان در رشته‌های گوناگون و در عرصه‌های ملی و فراملی حمایت کنیم.

فعالیت 43 هیئت ورزشی در خراسان جنوبی

عمیدیان با بیان اینکه تنها راه برون رفت از شرایط محدودیت اعتبارات، ساماندهی کمک خیرین علاقه‌مند به ورزش و جلب حمایت اسپانسر است، افزود: 68 میلیون تومان در تفاهم‌نامه برای کمک به هیئت‌های ورزشی ابلاغ شده، و این در حالی است که 43 هیئت ورزشی در استان فعال می‌باشد و امکان هرگونه مانور مالی و برنامه‌ریزی مناسب را از ما سلب می‌کند.

وی با اعلام آمادگی برای کمک به راه‌اندازی خط‌‌‌های تیراندازی در نقطه شمال شهر بیرجند، خبر از همکاری برای اجاره و تهیه لوازم ورزشی داد و خطاب به رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی گفت: انتظار می‌رود پیگیر راه‌اندازی سالن تیراندازی در این منطقه باشید.

فرمانده مرکز آموزش محمد رسول الله(ص) گفت: پرهیز از حواشی ورزشی، موفقیت هیئت‌ها را به دنبال خواهد داشت.

محمدرضا نایاب با اشاره به فعالیت‌های ورزشی سربازان در قالب 4 گردان از مرکز محمد رسول الله(ص)، افزود: اعتقاد ما بر این است که باید جوانان را از طریق ورزش کردن از حالت خمودگی جسمی و روحی خارج ساخت.

راه‌اندازی اهداف پروازی خراسان جنوبی با سرمایه‌گذاری 25 میلیون تومانی

وی خاطرنشان کرد: شور جوانی و حضور جوانان همیشه به ما انگیزه داده و سبب افزایش روحیه خدمت و کار و تلاش می‌شود.

رئیس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های در دست اجرا از زمان تصدی این مسئولیت، اظهار داشت: تلاش برای تکمیل سوله ورزشی چند منظوره، تأمین سلاح برای توسعه تمرینات، رصد فعالیت‌ هیئت‌های شهرستان‌ها و راه‌اندازی آن از جمله این برنامه‌ها بوده است.

نایاب یادآور شد: تلاش داریم اهداف پروازی را با سرمایه‌گذاری 25 میلیون تومانی در استان راه‌اندازی کنیم.

لازم به ذکر است: در این دیدار، بهرام عزیززاده مقدم، سرپرست معاون توسعه امور ورزش و سید حسین اصغری، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان بیرجند نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/69014/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول