اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست خبرگزاری فارس در شرق استان تهران:

تعامل سازنده با مسئولان هدف خبرگزاری فارس است

سرپرست خبرگزاری فارس در شرق استان تهران گفت: تعامل سازنده‌‏ای با مسئولان و توجه به خدمات گسترده نظام اسلامی هدف خبرگزاری فارس در شرق استان تهران است.

تعامل سازنده با مسئولان هدف خبرگزاری فارس است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، سپیده سیر در دومین همایش استانی خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری فارس در شرق استان تهران که با حضور مدیرکل امور استان‏‌های خبرگزاری فارس، نماینده مردم شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار فیروزکوه در سالن جلسات بخشداری مرکزی فیروزکوه برگزار شد، به بیان اهداف برگزاری این همایش پرداخت.

وی اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش، تعامل بیشتر خبرگزاری فارس با خبرنگاران، برقراری ارتباط بیشتر خبرنگاران با مسئولان، توجیه آنها برای چگونگی نوشتار و انتشار اخبار و آموزش تخصصی آنهاست.

سرپرست خبرگزاری فارس در شرق استان تهران ادامه داد: در این همایش، از مسئولان دعوت شد تا با حضور آنها از رهنمودها و سخنان ارزشمندشان برای بهبود روند فعالیت خبرگزاری فارس در شرق استان تهران بهره‏‌مند شویم.

وی گفت: همچنین در این همایش، خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری فارس در شهرستان‏‌های مختلف از نزدیک با یکدیگر آشنا شدند و توانستند ارتباط و تعامل سازنده‌‏ای با یکدیگر برقرار کنند.

سرپرست خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، این خبرگزاری را حلقه برقراری ارتباط بین مردم و مسئولان دانست و تعامل بیشتر مسئولان با خبرنگاران را در شرق استان تهران خواستار شد.

سیر از حضور مسئولان از جمله امام جمعه فیروزکوه، فرماندار فیروزکوه، نماینده مردم شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس، فرمانده سپاه فیروزکوه، خلیل‏‌ارجمندی و حسینی‏‌هرانده معاونان فرماندار فیروزکوه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه و سایر مسئولان در این جلسه قدردانی کرد.

سرپرست خبرگزاری فارس در شرق استان تهران افزود: «خبرگزاری فارس» نخستین خبرگزاری مستقل ایران است که در بهمن ‌ماه سال 1381 هم‌زمان با فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راه‌‌اندازی شد و به دنبال آن، دفتر خبرگزاری فارس شرق استان تهران نیز حدود چهار سال است در منطقه به فعالیت خبری و اطلاع‌رسانی در بهترین سطح ممکن می‌پردازد.

سیر ادامه داد: پاسداشت فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی در پیشانی فعالیت‌های خبرگزاری فارس قرار دارد و این رسانه پویا و فراگیر با رویکرد «مردم‌مدارانه‌» واقعیت‌های اجتماعی و خدمات نظام اسلامی و خدمت‌گزاران مردم را رصد و منعکس می‌کند.

وی افزود: دفتر خبرگزاری فارس شرق استان تهران، پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را در گرو وحدت و یک‌پارچگی ملی، دادگری و خردورزی می‌داند و امیدوار است بتواند در راه گسترش و نیرومند‌سازی نظام اسلامی اثربخش باشد.

در این نشست، علاوه بر حسن کربلایی مدیرکل امور استان‌های خبرگزاری فارس، نماینده مردم شهرستان‏‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار فیروزکوه، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه، معاون اداری مالی و برنامه‏‌ریزی فرماندار فیروزکوه، معاون سیاسی انتظامی فرماندار فیروزکوه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، مدیران روابط عمومی فرمانداری و بخشداری مرکزی فیروزکوه و ... نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/2568/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول