اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

سلطانی احمدی در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

مشارکت و همکاری وزارت ارشاد در چاپ کتاب «کی لا ننسی» درباره فلسطین

بر اساس پیشنهاد سلطانی احمدی، وزیر ارشاد با مشارکت و همکاری در چاپ کتاب «کی لا ننسی» در حوزه فلسطین موافقت کرد.

مشارکت و همکاری وزارت ارشاد در چاپ کتاب «کی لا ننسی» درباره فلسطین

مجتبی سلطانی احمدی مشاور وزیر ارشاد در امور جوانان در گفت و گو با خبرنگار گروه کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس از موافقت وزیر ارشاد به فراخوان دعوت به مشارکت و همکاری در چاپ کتاب « کی لا ننسی» توسط سازمان مردم‎نهاد جمعیت حامیان آزادی قدس شریف خبر داد.

نماینده وزیر ارشاد در ستاد هماهنگی و برنامه‎ریزی روز جهانی قدس گفت: کتاب ارزشمند «کی لا ننسی[تا فراموش نکیم]» از سوی یک گروه نویسنده و پژوهشگر تحت مسئولیت آقای وحیدالخالقی نویسنده و پژوهشگر معروف فلسطینی، پژوهش و تدوین و توسط مؤسسه الدراسات الفلسطینیه به زبان‎های عربی و انگلیسی چاپ و منتشر شده است.

این پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی افزود: این کتاب در نوع خود از آثار پژوهشی مستند و گران‎قدر درباره ماجرای اشغال شهرها و آبادی‎های سرزمین فلسطین است. در مجموعه یاد شده ، رویدادهای مربوط به چگونگی اشغال و انهدام 418 آبادی و روستای فلسطینی و نیز کشتار و اخراج و آوارگی صدها هزار نفر از کودکان و زنان و مردان بی دفاع آن سامان از سوی اشغال‎گران غاصب صهیونیست تا سال 1327 ش به طور مستند همراه با تصاویر آبادی‎ها بررسی شده است.

نویسنده کتاب ارزشمند پژوهشنامه انقلاب اسلامی ایران گفت: سازمان مردم‎نهاد جمعیت حامیان آزادی قدس شریف پس از ترجمه این اثر به زبان فارسی توسط امیرحسین بابا لار فراخوان دعوت به مشارکت و همکاری در چاپ را به دلیل مشکلات مالی اعلام کرد. از این‎رو اینجانب پیشنهاد مشارکت و همکاری در چاپ این اثر فاخر را به آقای علی جنتی که سابقه درخشانی در همیاری با آرمان فلسطین را در طول مبارزات انقلابی خود دارند دادم و ایشان نیز  دستور موافقت را صادر فرمودند. ذکر این نکته ضروری است که کتاب « کی لا ننسی» برنده کتاب سال بین ا لملل جمهوری اسلامی ایران نیز شده است.

سلطانی احمدی افزود: این کتاب در قطع رحلی و در حدود 1400 صفحه چاپ خواهد شد و  میزان و نحوه مشارکت ارشاد طبیعتا در جلسه مشترک میان صاحب  امتیاز کتاب و معاونت امور فرهنگی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول