اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نولند: آمریکا بزودی تحریم‌های جدیدی علیه روسیه اعمال خواهد کرد

مشاور وزیر خارجه آمریکا با تهدید روسیه به اعمال تحریم‌های «جدید» و «سریع» در صورت عدم تغییر مواضع مسکو در قبال اوکراین، کمک مالی واشنگتن به مقامات کی‌یف را ۱۹۶ میلیون دلار اعلام کرد.

نولند: آمریکا بزودی تحریم‌های جدیدی علیه روسیه اعمال خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «ایتارتاس»، «ویکتوریا نولند» مشاور وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد که مقامات واشنگتن اصرار دارند  روسیه «بطور قاطع مواضع خویش در قبال اوکراین» را تغییر دهد و در غیراین صورت در آینده بسیار نزدیک تحریم‌های جدیدی علیه این کشور اعمال خواهند نمود.

نولند در سخنرانی روز چهارشنبه خود در کمیته امور بین الملل سنای آمریکا گفت: «ما آماده گسترش تحریم‌ها علیه روسیه هستیم و این مسئله در صورت عدم تغییر اساسی خط مشی مسکو در قبال اوضاع اوکراین، بزودی عملی خواهد شد.»

این دیپلمات بلندپایه همچنین ابراز عقیده کرد که امنیت اوکراین تا زمانی که مناقشه در شرق این کشور ادامه دارد، در معرض خطر جدی قرار دارد.

وی همچنین اعلام کرد که دولت آمریکا از آغاز بحران در اوکراین تاکنون، مبلغ 196 میلیون دلار به مقامات کی‌یف کمک مالی مضاعف نموده که بخش اعظم این کمک‌ها برای اجرای اصلاحات اقتصادی در این کشور است.

نولند همچنین یادآور شد که دولت آمریکا تصمیم دارد تا مبلغ 75 میلیون دلار دیگر برای انجام اصلاحات، مبارزه با فساد مالی و برگزاری انتخابات به دولت اوکراین کمک کند.

به گفته این مقام آمریکایی، علاوه بر ارسال این «کمک‌های انسان دوستانه»، ارائه کمک‌های غیرنظامی و تجهیزاتی برای آنچه «افزایش تامین امنیت اوکراین» نامید  نیز همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول