اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
مهم‌ترین اخبار فارس در بسته صوتی «تلسکوپ» پادکست/ حمایت رهبر انقلاب از دولت/ مأموریت کفاشیان به کی‌‌روش/ همکاری ابوبکر البغدادی با سیا/ 2 میلیون زوج جوان در صف وام ازدواج/ اخذ شهریه‌های 20 میلیونی در مدارس حمایت رهبر معظم انقلاب از دولت روحانی، رایزنی عراقچی و اشمیت در ششمین روز مذاکرات وین، حمله رژیم صهیونیستی به غزه، مأموریت کفاشیان به کی‌‌روش در برزیل، همکاری «ابوبکر البغدادی» با سیا از مهم‌ترین اخبار امروز فارس به شمار می‌رود.
۱۳۹۳-۴-۱۷ ۱۷:۲۵ http://fna.ir/
0

• رهبر معظم انقلاب: هدف دشمن ایجاد خطای محاسباتی در مسئولان با تهدید و تطمیع است/ دولت را تأیید و حمایت می‌کنم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار شب گذشته مسئولان و کارگزاران نظام، تلاش پیچیده و چندجانبه برای ایجاد اختلال در محاسبات مسئولان و دستگاه‌های جمهوری اسلامی را مهم‌ترین هدف کنونی استکبار بویژه آمریکا خواندند.

ایشان خطاب به آمریکایی‌ها افزودند: با پرونده ای که شما درباره استفاده از سلاح هسته ای دارید نگرانی در مورد سلاح هسته ای به شما مربوط نیست.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: البته ما به تیم مذاکره کننده کشورمان اعتماد داریم و مطمئن هستیم که آنها به دست اندازی به حقوق کشور و ملت و کرامت ملت ایران، راضی نخواهند شد و اجازه چنین کاری را نیز نخواهند داد.

• رایزنی عراقچی و اشمیت در ششمین روز مذاکرات وین برای نگارش پیش‌نویس توافق‌نامه جامع

رایزنی سید عباس عراقچی و مجید تخت روانچی معاونان محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و هلگا اشمیت معاون کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره نگارش پیش نویس توافقنامه جامع در ششمین روز از ششمین دور مذاکرات ایران و 1+5 به همراه کارشناسان دو طرف در هتل پله کوبورگ شهر وین آغاز شد.

• حالت فوق‌العاده در غزه/ شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن 9 صهیونیست

از بامداد امروز دوشنبه تجاوز گسترده و حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نواز غزه آغاز شد. تاکنون این حملات ده‌ها زخمی و دو شهید بر جای گذاشته است. همچنین همزمان با حملات دوشنبه‌شب و صبح سه‌شنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه که شامل بیش از 70 حمله می‌شود، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی آغاز عملیات «بنیان مرصوص» علیه رژیم صهیونیستی را اعلام کرد. در این عملیات 60 موشک به سمت رژیم صهیونیستی شلیک شد. یک مقام اسرائیلی هم از دستور نتانیاهو برای آماده‌باش «حمله تمام عیار» به غزه خبر داد

• مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: جایگزینی کارت‌های هوشمند به جای دفترچه تا 3 ماه آینده/ حذف دریافت فرانشیز در مراکز درمانی طرف قرارداد

• همکاری «ابوبکر البغدادی» با سیا

یک مستشرق روسی در گفت‌وگو با صدای روسیه از همکاری خلیفه خودخوانده تکفیری‌های داعش با سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا خبر داد.

• مأموریت کفاشیان به کی‌‌روش در برزیل/ چراغ سبز برای ماندن

در حالی که هنوز کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی برای ادامه همکاری با تیم ملی فوتبال ایران با فدراسیون کشورمان به توافق نرسیده است، اما علی کفاشیان قبل از سفر کی‌روش به برزیل از وی درخواست کرده تا در راه‌ آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا با مسئولان و رؤسای فدراسیون‌هایی که در جریان برگزاری دیدارهای جام جهانی 2014 در برزیل حضور دارند رایزنی‌‌ها و مذاکرات لازم را به عمل بیاورد.

• 2 میلیون زوج جوان در صف وام ازدواج/ کسری 7 هزار میلیارد تومانی منابع نسبت به مصارف قرض‌الحسنه

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بیش از 2 میلیون زوج جوان در صف وام ازدواج هستند، گفت: کل منابع قرض‌الحسنه 4 هزار میلیارد تومان است، در حالی که در مجموع 11 هزار میلیارد تومان منابع قرض‌الحسنه نیاز است.

• سیدجلال حسینی: به خاطر پرسپولیس جایی نرفتم

• اخذ شهریه‌های 20 میلیونی در مدارس غیرانتفاعی پایتخت

عضو شورای اسلامی شهر تهران از اخذ شهریه‌های 20 میلیونی در مدارس غیرانتفاعی خبر داد.

• تفاهم‌نامه سپاه، سیما فیلم و شبکه سه برای تولید سریال شهید طهرانی‌مقدم

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی‌، مرکز سیما فیلم و شبکه سه سیما برای تولید سریال کابوس نتانیاهو به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند.

• نامه فعالان نساجی به جهانگیری؛ رکود صنایع پایین دست پتروشیمی‌ها تشدید می‌شود

اتحادیه کارگاه‌های نساجی اصفهان در نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور و وزیر صنعت اعلام کرد تعیین قیمت محصولات پتروشیمی بر مبنای ارز آزاد ضمن ایجاد رانت، باعث کاهش رقابت‌پذیری در صنایع پایین دستی پتروشیمی می‌شود.

• وزش باد و بروز گرد و غبار در تهران/ تداوم وزش شدید باد در مناطق شرقی کشور

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم وزش شدید باد در شرق کشور گفت: به سبب وزش باد در جنوب استان تهران طی امروز و فردا شاهد بروز پدیده گرد و غبار در این کلانشهر خواهیم بود.

• گلایه‌های رئیس‌کل بیمه مرکزی/ بیلان مالی منفی بیمه‌ها و زنگ خطر ورشکستگی

رئیس کل بیمه مرکزی با گلایه از تکالیف قانونی که بدون توجه به شرح وظایف و حجم تعهدات صنعت بیمه برای آن تراشیده می‌شود گفت: بیلان مالی صنعت بیمه در حال منفی شدن است و به چالش کشیدن منابع صنعت‌ به ورشکستگی می‌انجامد که این مورد نیز آغاز شده است.

• واشنگتن پست: اوباما طرح دومی برای مذاکرات هسته‌ای ندارد

• تولید برق سدهای تهران 40 درصد کاهش یافت/ سناریوی نوبت‌بندی آب‌ تهران روی میز

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای تهران با بیان اینکه اولویت‌ سدهای پنج‌گانه استان تهران تامین آب شرب تهران است و تولید برق در اولویت بعدی قرار دارد گفت: از ابتدای سال تاکنون تولید برق توسط سدهای تهران 40 درصد کاهش داشته است.

• فرکی: دوست دارم کی‌روش در ایران بماند/ مقابل پرتغال و مکزیک فقط به فکر دفاع نبودیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به شخصه دوست دارم کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران بماند.

همراه با جام جهانی

• سیمئونه: کابوس برزیل رویارویی با آرژانتین در فینال است

کاپیتان پیشین تیم ملی آرژانتین اعلام کرده کابوس برزیلی‌ها رویارویی با آرژانتین در فینال جام جهانی است.

• دستگیری متقلبین فروش بلیت‌های جام جهانی

مدیر یکی از شرکت‌های شریک فیفا به خاطر تحقیق در مورد تقلب در فروش بلیت‌های جام جهانی دستگیر شد.

• مسئولان آفریقای‌جنوبی کی‌روش را به استفان کشی ترجیح دادند

آل‌آفریکا اعلام کرد که گزینه اصلی فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال این کشور، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران است.

• تیاگو سیلوا: تکل زونیگا بزدلانه بود

کاپیتان تیم ملی برزیل بر این باور است که خطای بازیکن کلمبیا روی نیمار بزدلانه بوده است.

• اسکولاری: آلمان سازمان‌یافته است، ما هم برنامه‌های خودمان را داریم

سرمربی برزیل پیش از رویارویی با آلمان در نیمه نهایی جام جهانی اعلام کرد حریف‌شان تیمی سازمان‌یافته است اما آنها نیز برنامه‌های خودشان را دارند.

• فیفا زونیگا را محروم نمی‌کند/ سیلوا بخشیده نشد

کمیته انضباطی فیفا اعلام کرد که بازیکن کلمبیا را به دلیل خطا بر روی ستاره برزیل محروم نخواهد کرد.

• یواخیم لو: شجاعانه وارد بازی امشب می‌شویم/ امیدوارم داوری مثل بازی برزیل - کلمبیا نباشد

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان خواستار بازی شجاعانه شاگردانش مقابل برزیل شد و داوری عادلانه را درخواست کرد.

• امروز در بازارها چه خبر؟/ هر سکه بهار آزادی امروز در بازارها به بهای  955000هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین قیمت نیم سکه به بهای 480000 هزار تومان رسید. ربع سکه هم با قیمت 268000 هزار تومان معامله گردید. دلار هم در بازارها به بهای 3120 خریداری و 3145 فروخته شد.

 

دانلود
اخبار مرتبط
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول