اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کمیسیون رسیدگی به شکایت‎های انتخابات افغانستان:

ثبت شکایت‎ در مورد نتایج ابتدایی انتخابات ادامه دارد/ کاندیداها 24 ساعت فرصت دارند

سخنگوی کمیسیون رسیدگی به شکایت‎های انتخاباتی افغانستان اعلام کرد: روند ثبت شکایت‎ در مورد اعلام نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری این کشور ادامه دارد و کاندیداها برای ثبت شکایت 24 ساعت فرصت دارند.

ثبت شکایت‎ در مورد نتایج ابتدایی انتخابات ادامه دارد/ کاندیداها 24 ساعت فرصت دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «نادر محسنی» سخنگوی کمیسیون رسیدگی به شکایت‎های انتخاباتی افغانستان امروز (سه شنبه) در نشست رسیدگی به شکایت‎های انتخاباتی در کابل اظهار داشت: روند ثبت شکایت‎ها در مورد اعلام نتایج ابتدایی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور ادامه دارد و برای 24 ساعت ادامه دارد.

محسنی افزود: پایان ثبت شکایت‌ 8 صبح فردا (چهارشنبه) است و تیم‌های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری می‎توانند شکایت‎های خود را در این مدت ثبت کنند و پس از این زمان شکایت‎ها پذیرفته نمی‌شود.

وی با تأکید بر این که کمیسیون رسیدگی به شکایت‎های انتخابات افغانستان امروز حدود 420 شکایت را مورد رسیدگی قرار داده است اعلام کرد: این کمیسیون در رسیدگی به شکایت‎های انتخاباتی بی‎طرفی، صداقت و راستی خود را حفط خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون رسیدگی به شکایت‎های انتخاباتی افغانستان در ادامه گفت: قرار است این کمیسیون کار بررسی آرای 6 ولایت افغانستان که ادعاهای جعلی بودن در مورد آن‌ها وجود دارد را آغاز کند.

به گفته محسنی، در زمان رسیدگی و بازشماری آرای این 6 ولایت، ناظران 2 تیم انتخاباتی برای نظارت دعوت خواهند شد.

کمیسیون رسیدگی به شکایت‎های انتخاباتی افغانستان در حالی به کار خود ادامه می‎دهد که «عبدالله عبدالله» یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری این کمیسیون را فاقد اعتبار دانسته و هر نوع فعالیت آن را غیر مشروع می‎خواند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول