اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

جعفری در نمایشگاه قرآنی مردم و رمضان:

باید خلاءهای قانونی در حوزه کودک و نوجوان رفع شود

رییس فراکسیون کوک و نوجوان مجلس با تاکید بر رفع موانع قانونی در این حوزه گفت: نگاه ما در مجلس شورای اسلامی این است که باید در جهت کمک به کودکان و نوجوانان و نیز کسانی که برای قشر کودک و نوجوان کار می‌کنند، فعالیت کنیم.

باید خلاءهای قانونی در حوزه کودک و نوجوان رفع شود

به گزارش خبرگزاری فارس، قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد و و رئیس فراکسیون کودک و نوجوان مجلس شورای اسلامی در همایش «نقش نوجوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی» که عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل نمایشگاه قرآن «مردم و رمضان» در فرهنگسرای ملل واقع در پارک قیطریه تهران برگزار شد، طی سخنان با بیان اینکه باید بهترین ظرفیت کشور یعنی استعداد نیروی انسانی را کشف کرد، گفت: طلایی‌ترین زمان کشف استعدادها دوران کودکی و نوجوانی است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه منابع طبیعی، زیرزمینی و... بسیار خوب است اما آنچه یک سرمایه زاینده و تمام‌نشدنی محسوب می‌شود، نیروی انسانی است.

جعفری با بیان اینکه رهبری در طول سالیان گذشته همیشه از جوانان و نوجوانان راضی بودند، گفت: وقتی قرار بود ما فراکسیون حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان را شکل دهیم برخی برای‌شان این موضوع جا نیفتاده بود اما نگاه ما در مجلس شورای اسلامی این است که باید در جهت کمک به کودکان و نوجوانان و نیز کسانی که برای قشر کودک و نوجوان کار می‌کنند، فعالیت کنیم.

این نماینده مجلس با تأکید براینکه باید خلاء‌های قانونی در این زمینه مرتفع شود، اظهار داشت: یکسری از کارها در حوزه فرهنگ ایجابی است که ما باید به آن توجه داشته باشیم.

در این مراسم، عباس مقتدایی نماینده اصفهان، برزین ضرغامی مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان تهران، محمدحسن نجفی مشاور وزیر ارشاد و رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال این وزارتخانه، حلمی مدیر شبکه هدهد و لاله افتخاری نماینده تهران نیز طی سخنان کوتاهی به اهمیت موضوع کودک و نوجوان پرداختند و در ادامه از برخی نوجوانان فعال در حوز‌ه‌های مختلف و نیز فعالین در زمینه برنامه‌های کودک و نوجوان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول