اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

کمیته مشارکت سیاسی زنان افغانستان:

کاندیداهای ریاست جمهوری به بررسی‌ کمیسیون‎های انتخاباتی احترام بگذارند

کمیته مشارکت سیاسی زنان افغانستان ‌از 2 کاندیدای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور خواست که به بررسی‌ها و اعلام نتایج کمیسیون‌‎های انتخاباتی احترام بگذارند.

کاندیداهای ریاست جمهوری به بررسی‌ کمیسیون‎های انتخاباتی احترام بگذارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، کمیته مشارکت سیاسی زنان افغانستان با انتشار بیانیه‌ای در نشست خبری در کابل از 2 کاندیدای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور خواست که به بررسی‌ها و اعلام نتایج کمیسیون‌های انتخاباتی احترام گذارند.

کمیته مشارکت سیاسی زنان افغانستان افزود: کمیسیون‎های انتخاباتی و کاندیداهای ریاست جمهوری برای حل جنجال‎‎های انتخاباتی راه قانونی مناسبی را بیابند و کشور را بسوی بحران سوق ندهند.

اعضای کمیته مشارکت سیاسی زنان افغان تاکید کردند که زنان این کشور نمی‎خواهند بار دیگر بازنده اصلی در پدیده‎های جنگ و مهاجرت افغانستان باشند.

کمیته زنان افغان از ناظران ملی و بین‌المللی نیز خواست که برای یافتن راه حل جنجال‌های کنونی انتخابات ریاست جمهوری افغانستان همکاری کنند.

بر اساس بیانیه این کمیته، کاندیداهای ریاست جمهوری و کمیسیون‌های انتخاباتی افغانستان به 30 میلیون شهروند این کشور فکر کنند که سرنوشت‌ آن‌ها در گرو نتایج  انتخابات است.

با این حال «احمد یوسف نورستانی» رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان گفته بود که برای تأمین شفافیت بیشتر انتخابات آرای 1900 محل را در 34 ولایت این کشور بازشماری می‌کنند.

بر اساس تقویم انتخاباتی فردا چهارشنبه (11 تیرماه) قرار بود نتایج ابتدایی دور دوم انتخابات افغانستان اعلام شود اما به گفته یک عضو کمیسیون مستقل انتخابات اعلام نتایج به تاخیر افتاده است.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول