اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

رئیس جمهور هندوراس خبر داد

اعزام هیات هندوراسی جهت بررسی وضعیت کودکان مهاجر در آمریکا

رئیس جمهور هندوراس از اعزام جمعی از نمایندگان کشورش جهت بررسی وضعیت کودکان مهاجر هندوراسی در ایالات متحده آمریکا خبر داد.

اعزام هیات هندوراسی جهت بررسی وضعیت کودکان مهاجر در آمریکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، «خوآن اورلاندو هرناندز» رئیس جمهور هندوراس از مقامات آمریکایی درخواست کرد که مجوزی را جهت بازدید گروهی از نمایندگان هندوراسی از مناطق زندگی مهاجرین کشورش در آمریکا  صادر کند.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: طبق گفته هرناندز در این گروه افرادی از جمله وزیر بهداشت، مقامات قضایی و نمایندگان حقوق‌بشر هندوراس به رهبری «آنا گارسیا» (همسر رئیس جمهور هندوراس) حضور خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: نمایندگان ما حاضر هستند در هر زمانی که این مجوز صادر شود به سمت ایالات متحده آمریکا راهی شوند؛ هدف اصلی ما مراقبت از کودکان مهاجر و تغییر شرایط زندگی آن‌ها به بهترین نحو می‌باشد.

به گزارش فارس، طبق گزارشات ایالات متحده آمریکا 24 هزار و 493 کودک از کشورهای هندوراس، ال‌سالوادور و گواتمالا در سال گذشته در این کشور دستگیر شدند؛ متأسفانه این رقم تا‌کنون تا 47 هزار کودک نیز افزایش داشته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول