اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

از سوی رئیس‌جمهور جدید مطرح شد

پیشنهاد افزایش مدت دوره ریاست جمهوری در کلمبیا

«خوآن مانوئل سانتوس» پس از پیروزی در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری کلمبیا پیشنهاد افزایش مدت زمان دوره ریاست جمهوری از ۴ سال به ۵ یا ۶ سال را ارائه کرد.

پیشنهاد افزایش مدت دوره ریاست جمهوری در کلمبیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، «خوآن مانوئل سانتوس» رئیس جمهور کلمبیا طی سخنرانی جهت به مشارکت گذاشتن این پیشنهاد به مقامات کلمبیایی اعلام کرد، برای ارائه و تصویب این لایحه در کنگره کشور مشکلی نداشته و قصد دارم هرچه سریعتر آن را به انجام برسانم.

خبرگزاری «ال‌تیمپو» در این خصوص نوشت: اکثر اعضای کنگره کلمبیا این پیشنهاد را برای کمک به شفافیت هر چه بیشتر روند انتخابات در کشورشان مطلوب تلقی کردند.

شماری از مقامات کلمبیا ضمن اشاره به مفید بودن این عقیده اعلام کردند که همچنین ایجاد یک طرح اصلاح سیاسی که در آن حمایت بخش‌های خصوصی را از ستاد‌های تبلیغاتی حاضر در انتخابات نیز منع کند، امری مهم به شمار می‌رود.

به گزارش فارس، انتخابات دور دوم ریاست جمهوری کلمبیا بین 2 نامزد «خوآن مانوئل سانتوس» از حزب سوسیال ملی و «اسکار ایوان زولوآگا» از حزب دموکراتیک مرکزی در 25 خرداد با اختلافی 6 درصدی و پیروزی «سانتوس» به پایان رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول