اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

فرمانده بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری:

10 درصد بسیجان قوه قضاییه قاضی هستند/ قوه قضاییه 215 شهید تقدیم کرده است

فرمانده بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری گفت: 90 درصد از اعضای بسیج قوه قضاییه و دادگستری کارمندان هستند و 10 درصد آنها را قضات تشکیل می‌دهند.

10 درصد بسیجان قوه قضاییه قاضی هستند/ قوه قضاییه 215 شهید تقدیم کرده است

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، سرهنگ جعفر عطارزاده فرمانده بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری در جلسه فرماندهان، مسئولان عقیدتی پایگاه‌های بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری اظهار داشت: در شهر تهران 13 هزار و 500 کارمند و قاضی قوه قضاییه بسیجی هستند؛ همچنین 30 حوزه، 2 گردان عاشورا و یک گردان الزهرا نیز در مجموع سازمان بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری وجود دارد.

فرمانده بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری گفت: سال گذشته هدف‌گذاری کردیم تا هویت اصلی بسیج را باز بیابیم و دو همایش نیز در تهران و مشهد برگزار کردیم تا از توانمندی و ظرفیت بسیجی در سطح قوه استفاده شود.

وی افزود: ما باید در حوزه کمی و کیفی تعداد پایگاه‌های بسیج را افزایش دهیم و در سال گذشته حدود 4 - 5 پایگاه بسیج را راه‌اندازی کردیم.

فرمانده بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری به اولویت‌های سال 93 در جهت کارآمدسازی بسیج قوه قضاییه اشاره داشت و گفت: ایجاد زمینه لازم برای جذب حداکثری کارمندان و قضات در بسیج از جمله اولویت‌هاست چرا که 90 درصد از اعضای بسیج کارمندان هستند و 10 درصد قضات.

وی افزود: ترویج فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و ارتقاء کمی و کیفی اعضای بسیج نیز از دیگر برنامه‌هاست.

فرمانده بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری تصریح کرد: 118 حلقه طرح صالحین در قوه قضاییه داریم و ما خواهان آن هستیم که در سطح دادگستری و تعزیرات نیز افزایش پایگاه‌های بسیج را شاهد باشیم چرا که در سازمان تعزیرات در 13 استان بسیج فعالیت دارد و می‌توان گفت زیر 50 درصد از استان‌ها دارای بسیج هستند.

وی افزود: انتظار داریم که زیرساخت‌های بسیج نیز بهبود یابند چرا که برای هدایت و ساماندهی بسیجیان از نظر سخت‌افزاری، کاری و اداری باید فضا را مهیا کرد.

فرمانده بسیج قوه قضاییه و وزارت دادگستری خاطر نشان کرد: یکی از آرزوهای من این است که یادواره شهدای قوه قضاییه را برگزار کنیم چرا که 215 شهید بزرگوار در رأس قضات و کارمندان در کشور داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول