اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

ترجمان ماندن در خط شهدا پیروی از ولایت است

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بهترین ترجمان ماندن در خط شهدا و ایثارگران پیروی از ولایت و رهبری است.

ترجمان ماندن در خط شهدا پیروی از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار غلامحسین غیب‌پرور عصر امروز در آیین یادواره شهدای اصناف استان فارس در سخنانی اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا ذکر و یاد خدا است و باید در مسیر شهدا قرارگرفته و دلداده ولایت و رهبری باشیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب نورانی امام راحل ویژه یک قشر از جامعه نبود بلکه تمام اقشار را به خود جلب کرده، افزود: 600 شهید جامعه اصناف استان فارس، 3 هزار دانش‌آموز شهید و 400 شهید روحانی نشان از توان اسلام و هنر امام راحل بوده که تمام مردم را حول محور دین جمع کرد و شاهد پیروزی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بوده‌ایم.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: در خیمه‌گاه ولایت هستیم و باید قرآن را دانسته و برای استمرار و بقای آن از جان و مال خود بگذریم.

نایب‌رئیس اتاق اصناف استان فارس نیز در این یادواره در سخنانی گفت: جلال و شکوهی که در کشور سایه افکنده مرهون تلاش امام راحل، مقام عظمای ولایت، خون شهدا و جان‌فشانی رزمندگان و ایثارگران است.

محمدخلیل ترابی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم خوب و همیشه درصحنه حضور داشته و باب شهادت باز باشد دشمن نمی‌تواند کوچک‌ترین صدمه‌ای به ایران اسلامی وارد کند، چراکه بسیج و سپاه و دیگر اقشار جامعه پشتوانه انقلاب اسلامی و رهبری هستند.

وی تصریح کرد: اصناف با تقدیم 10 هزار شهید جان‌برکف نخستین قشری در کشور بودند که هم‌پای بسیج، سپاه و ارتش هشت سال جنگ تحمیلی را به پیروزی رساندند و باید برای استمرار این حرکت جهادی فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

انتهای پیام/2448/گ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول