اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

جانبازان الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند

فرماندار شهرستان خلخال گفت: جانبازان الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند و این حرکت جانبازان در ادامه نهضت کربلاست.

جانبازان الگوی صبر و پایداری در جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی احمدی عصر امروز در عیادت از امیر اصلان جعفرزاده جانباز 60 درصد هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: جانبازان الگوی صبر و پایداری در جامعه اسلامی هستند و این حرکت آنها در دفاع از ارزش‌ها و خاک کشورمان در ادامه نهضت خونبار کربلاست.

وی با اشاره به زحمات جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر رزمندگان برای دفاع از وطن تصریح کرد: در آن زمان از جنگ وظیفه نبرد و حراست از این کیان اسلامی بر عهده رزمندگان بود که آنها با شجاعت، از جان گذشتگی و نثار جان خود توانستند از مملکت اسلامی ما دفاع کنند و اکنون این وظیفه سنگین در مسئولیت‌های مهم اداری بر عهده ما نهاده شده که وظیفه ما در قبال شهدا و جانبازان سنگین‌تر شده و ما تکریم به خانواده شهدا و جانبازان را وظیفه همگانی می‌دانیم.

فرماندار خلخال خاطر نشان کرد: احترام به جانبازان و آنانی که برای دفاع از وطن از همه چیز خود گذشتند وظیفه ما است و ما باید الگوی صبوری جانبازان را به نسل‌های جدید و فرزندان خود انتقال دهیم تا آنها نیز با تاسی از بزرگ جانباز کربلا حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) راه سعادت را در پیش بگیرند.

احمدی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اگر ایثارگری چنین جوانان لایق نبود ما نیز اکنون مثل سایر کشورها و ملت‌ها در بند استکبار و استعمار بودیم و این جوانان کشور ما بودند که با لبیک به فرمان امام در صف‌های فشرده نبرد حق علیه باطل حضور یافتند و آنها را در هم شکستند.

رئیس شورای فرهنگ ایثار و شهادت خلخال بیان کرد: اگر اکنون سربلند هستیم و در مقابل دشمنان حرفی برای گفتن داریم این افتخار را شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان به ما بخشیده‌اند و وظیفه خدمت به آنها را داریم.

وی با تجلیل از همسر جانباز امیر اصلان جعفرزاده صبوری او را در این سال‌های سخت در کنار این جانباز جنگ تحمیلی یادآور شد: همین صبوری خانواده ایثارگران است که آنها را به عنوان الگو در جامعه معرفی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جانباز جنگ تحمیلی امیر اصلان جعفرزاده در سال 61 در عملیات بیت‌المقدس در خرمشهر به درجه رفیع جانبازی نائل آمده است.

انتهای پیام/62008/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول