اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی:

آبرسانی به 363 روستای خراسان جنوبی به بسیج سازندگی واگذار شد

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: آبرسانی به 363 تا 412 روستای استان به بسیج سازندگی محول شده است.

آبرسانی به 363 روستای خراسان جنوبی به بسیج سازندگی واگذار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر بسکابادی بعد از ظهر امروز در ستاد پشتیبانی اردوهای جهادی بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت: آبرسانی به 363 تا 412 روستای خراسان جنوبی به بسیج سازندگی استان محول شده است.

وی تصریح کرد: اعتبار مصوب برای آبرسانی به این روستاها 15 میلیارد ریال بوده که تاکنون بسیج اعتباری دریافت نکرده است ولی کار آبرسانی به روستاها را انجام می‌دهد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از اختصاص 5 میلیارد ریال برای آبرسانی به پایگاه‌های مرزی استان خبر داد و گفت: این اعتبار از سوی معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی به شرکت آب و فاضلاب روستایی اختصاص یافته است.

بسکابادی با بیان این‌که پیمانکاران برای حضور در مناطق مرزی تمایل ندارند، متذکر شد: به همین دلیل مقرر شد کار آبرسانی به پایگاه‌ها به طول هشت کیلومتر و احداث دو چاله پمپاژ با همکاری بسیج سازندگی و آب و فاضلاب روستایی استان انجام شود.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد در صورت تمایل، احداث دو باب مخزن به طول 40 و 60 متر‌مکعب برای اجرای آبرسانی به روستاهای استان به بسیج سازندگی محول شود.

ساخت 35 خانه عالم استان نیمه‌تمام مانده است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر تعامل خوبی بین این سازمان و بسیج سازندگی در زمینه ساخت خانه‌های عالم و کارهای فرهنگی وجود دارد.

حجت‌الاسلام محمدعلی سلم‌آبادی با اشاره به وجود 150 خانه عالم در خراسان جنوبی، تصریح کرد: از این تعداد ساخت 35 خانه عالم نیمه تمام مانده است و نیاز است که گروه‌های جهادی به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی با تأکید بر ساخت هرچه سریع‌تر این خانه‌ها با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: از توان روحانیون مستقر در مناطق محروم در زمینه ارتقای مباحث دینی و فرهنگی گروه‌های جهادی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/69022/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول