اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

وزارت کشور افغانستان:

قطع کننده انگشت رای دهندگان افغان به هلاکت رسید

وزارت کشور افغانستان در اطلاعیه‎ای اعلام کرد که فرمانده طالبانی که در روز انتخابات، انگشت 11 نفر را در غرب این کشور بریده بود، کشته شد.

قطع کننده انگشت رای دهندگان افغان به هلاکت رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، دفتر مطبوعاتی وزارت کشور افغانستان امروز (دوشنبه)  با انتشار اطلاعیه‏‎ای اعلام کرد که «ملا شیرآغا» یک نفر از فرماندهان شبه‎نظامیان طالبان که در روز برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور، انگشت 11 نفر را به جرم رأی دادن بریده بود، کشته شده است.

بر اساس این اطلاعیه، ملا شیرآغا روز (شنبه 24 خرداد) انگشتان 11 نفر از شهروندان منطقه «رباط سنگی» ولایت هرات در غرب افغانستان را به جرم شرکت در انتخابات، بریده بود.

در اطلاعیه آمده است که این فرمانده طالبان روز گذشته در منطقه رباط سنگی این ولایت همراه با یک نفر دیگر توسط نیروهای امنیتی افغان کشته شد.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در 24 خردادماه بین «عبدالله عبدالله» و «اشرف غنی احمدزی» تحت تدابیر شدید امنیتی با مشارکت گسترده مردم برگزار شد.

قرار است نتایج ابتدایی این انتخابات در 11 تیر ماه و نتایج نهایی آن نیز در 31 تیر اعلام شود.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول