اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم مومن و شهید پرور قرچک

پیکر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در قرچک تشییع شد

همزمان با ماه شعبان المعظم پیکر مطهر شهید محمد شفیع کریمی از مدافعین حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) تشییع و در گلستان شهدای آستان بی‌بی زبیده (س) این شهرستان در منزل ابدیش آرام گرفت.

پیکر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در قرچک تشییع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعتی پیش و همزمان با ایام شعبانیه پیکر مطهر شهید محمد شفیع کریمی از زائران حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) و با حضور خانواده معظم شهدا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک، علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک و مردم شهید پرور شهرستان قرچک با شکوه هرچه تمام تر از مقابل مسجد جامع این شهرستان تشییع شد.

پیکر مهر شهید محمد شفیع کریمی پس از تشییع باشکوه بر روی دوش عاشقان ایثار و شهادت طی مراسمی در منزل ابدیش آرام گرفت.

شهدا به ما آموختند که برای رسیدن به خدا باید از گناه دست برداشت

امام جمعه قرچک در این مراسم با بیان اینکه روح این شهید والامقام با امام حسین محشور شود، اظهار داشت: شهید محمد شفیع کریمی با امام حسین(ع) پیمان بست و نتیجه این پیمان را هم دید، این شهید با افتخار در راه اسلام جان خود را فدا کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی گفت: شهدا به ما یاد دادند که برای رسیدن به خدا باید از گناهان دست برداشت، با گذشتن از گناهان می‌توان راه صد ساله را یک شبه طی کرد.

وی در ادامه افزود: تکریم شهیدان، تلاشی مقدس است در برافراشتن پرچم‌های سرخ استقلال و آزادی انسانها، از ذلت و اسارت و گام بلندی است در راستای احیای ارزش‌های مکتب اسلام ناب محمدی در دفاع از آرمان‌های اسلامی است.

حجت الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: شهادت، مرگ در راه ارزش‌هاست و هر شهید، مشعلی است که در بلندای عزت و سرافرازی یک ملت، جاودانه می‌درخشد.

شهادت نصیب خوبان می شود/مستکبران عالم تشنه خون شیعیان هستند

فرماندار شهرستان قرچک در آیین تشییع این شهید والامقام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهادت آرزوی تمامی شیعیان و پیروان حضرت مهدی (عج) است، اظهار داشت: شهادت مقام بسیار بلند مرتبه است که نصیب خوبان می شود و بسیاری از شیعیان آرزوی شهادت را دارند.

علی صادقی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام برای مقابله با اسلام ناب محمدی به کفر و شرک روی آورده اند، گفت: آمریکا، اسرائیل و برخی فرقه‌های منحرف مانند وهابیت به عنوان نوکران استکبار به خون شیعه تشنه‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه شهدا راه نورانی عاشورا را پیمودند، ادامه داد: شهادت به معنای ترویج فضیلت‌ها، عزت‌ها، سربلندی‌ها، فداکاری‌ها، درخشش‌ها، شجاعت‌ها و مقاومت‌ها است.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان با تبریک و تهنیت این شهادت به خانواده این شهید والامقام عنوان کرد: پیکر مطهر شهید محمد شفیع کریمی در چنین ماه بزرگی و با حضور مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان قرچک تشییع شد.

انتهای پیام/2462/س40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول