اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/98

مقام امنیتی افغان: مردم ولایت کنر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حماسه آفریدند

فرمانده پلیس ولایت کنر در شرق افغانستان با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: شهروندان این ولایت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حماسه آفرینی کردند.

مقام امنیتی افغان: مردم ولایت کنر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حماسه آفریدند

«عبدالحبیب سیدخیل»، فرمانده پلیس ولایت کنر در شرق افغانستان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل با اشاره به تهدیداتی که وجود داشت، گفت: شهروندان ولایت کنر در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری این کشور حماسه آفرینی کردند.

به گفته سیدخیل، شهروندان ولایت کنر با وجود تهدیدات امنیتی که فرار روی آنان بود مشارکت گسترده‎تری نسبت به دور قبل داشتند.

وی افزود: تروریست‎ها به منظور اخلال در دور دوم انتخابات صبح امروز (شنبه) در بعضی مناطق این ولایت با نیروهای امنیتی افغان درگیر شدند که 12 نفر از تروریست‎ها کشته و تعدادی هم زخمی شدند.

سیدخیل گفت: در این درگیریها تعدادی از شرکت کنندگان در انتخابات نیز زخمی شده اما با عزم و اراده کاملی که داشتند در انتخابات شرکت کردند.

وی تصریح کرد: با وجود درگیری نیروهای امنیتی افغان با تروریست‎ها شهروندان این ولایت با شور و شوق به پای صندوق‎های اخذ رأی آمدند و به کاندیدی مورد نظر خود رأی دادند.

فرمانده پلیس ولایت کنر افزود: در این ولایت 94 مرکز و 402 محل اخذ رأی تعیین شده بود که همه به روی شهروندان این ولایت باز بود.

سیدخیل افزود، با وجود تهدیدات در 14 منطقه این ولایت، هیچ یک از مراکز و محل‌های اخذ رأی تعطیل نشد.

فرمانده پلیس کنر یادآور شد: با حضور پرشور مردم این ولایت در ابتدای کار با کمبود تعرفه انتخاباتی روبرو شدیم که با اقدام به موقع کمیسیون مستقل انتخابات، این مشکل حل شد.

وی افزود: تمام مواد حساس انتخاباتی در مناطق مختلف این ولایت از طریق هوایی انتقال داده شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول