اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/92

رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان: امنیت و روند رای‎گیری رضایت‎بخش است

رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان، حضور گسترده مردم در پای صندوق‎های رای را نشانه علاقه‎مندی آنان به سهیم شدن درسرنوشت سیاسی‌شان دانست و اظهار داشت: امنیت انتخابات و روند رای‎گیری تاکنون رضایت‎بخش است.

رئیس کمیسیون انتخابات افغانستان: امنیت و روند رای‎گیری رضایت‎بخش است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «یوسف نورستانی»، رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان دقایقی پیش در نشست خبری در کابل، حضور گسترده مردم در پای صندوق‎های رای‎ را نشانه علاقه‎مندی  آنان به سهیم شدن در سرنوشت سیاسی‌شان دانست و اظهار داشت: امنیت انتخابات و روند رای‎گیری تاکنون رضایت‎بخش است.

وی افزود: ما از فعالیت‎ها و فداکاری‎های نیروهای امنیتی افغانستان صمیمانه سپاسگزاریم.

نورستانی تأکید کرد: از آغاز روند رقابت‎های انتخاباتی تاکنون که به نیمه روز رای‎گیری رسیده‌ایم نیروهای امنیتی افغان به خوبی از عهده تامین امنیت برآمده‌اند.

ارسال تعرفه‌های رای به 33 مرکز رای‎گیری

رئیس کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان، با اشاره به برخی گزارش ها در مرود کمبود تعرفه‌های رای، اظهار داشت: تاکنون به 33 محل رای‎گیری تعرفه‌های رای ارسال شده است.

وی افزود: کمبود تعرفه‌های رای‎ که در دور اول انتخابات، جدی‎ترین شکایت‎ها را بدنبال داشت، این بار رفع شده و از این جهت گزارش‎های نگران‎کننده‌ای نداشته‌ایم.

نورستانی در پایان خاطرنشان کرد: به محض این که روند رای‎گیری در ساعت 16 امروز پایان پذیرد، روند شمارش آرا در تمامی محلات رای‎گیری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول