اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/76

سخنگوی والی تخار: حضور مردم در دور دوم انتخابات پررنگ‌تر از دور اول است

سخنگوی والی ولایت تخار در شمال افغانستان با اشاره به وضعیت امنیتی مناسب این ولایت گفت: حضور مردم در دور دوم انتخابات نسبت به دور اول پر رنگ‎تر است.

سخنگوی والی تخار: حضور مردم در دور دوم انتخابات پررنگ‌تر از دور اول است

«سنت الله تیمور» سخنگوی والی ولایت تخار در شمال افغانستان در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، با  اشاره به وضعیت مناسب امنیتی در این ولایت اظهار داشت: حضور مردم در دور دوم انتخابات نسبت به دور اول پررنگ‎تر است.

به گفته تیمور، با تدابیری که نیروهای امنیتی افغان برای برگزاری دور دوم انتخابات اتخاذ کرده‌اند تاکنون طالبان موفق به اجرای هیچ تهدید امنیتی نشده‌اند.

وی افزود: در سراسر این ولایت حدود 215 مرکز به روی شهروندان باز است و مردم با شور و شوق به پای صندوق‎های اخذ رأی رفته و به کاندیدای مورد نظر خود رأی می‌‎دهند.

سنت الله تیمور تصریح کرد: تعداد مراکزی که توسط کمیسیون مستقل انتخابات برای برگزاری دور دوم انتخابات در این ولایت تعیین شده بود همه بر روی شرکت‌کنندگان باز است و تهدیدی هم وجود ندارد.

وی در ادامه گفت: هیچ مشکلی نیز از نظر کمبود تعرفه انتخاباتی در این ولایت وجود ندارد.

تیمور خاطرنشان کرد: روند رأیگیری دور دوم انتخابات نسبت به دور اول بسیار سریع و دقیق در جریان است، چون تعداد کاندیداها کم است و اخذ رأی هر نفر بیشتر از یک دقیقه وقت نمی‌گیرد.

سخنگوی والی ولایت تخار افزود: به همین علت مردم کم‎تر در صف‎های رأی منتظر می‎مانند.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان میان 2 کاندیدای پیشتاز «عبدالله عبدالله» و «اشرف غنی احمدزی» در سراسر این کشور در حال جریان است و هیچ تهدید جدی امنیتی در این روند دیده نمی‌شود.

روند اخذ رأی در افغانستان تا ساعت 4 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول