اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ارتش و عشایر عراق مانع ورود داعش به منطقه «بلد» شدند

نیروهای ارتش و عشایر موفق شدند با حمله تروریست‌های داعش به منطقه «بلد» در شهر تکریت، مقابله کنند.

ارتش و عشایر عراق مانع ورود داعش به منطقه «بلد» شدند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری «المسله»،نیروهای ارتش با همراهی عشایر استان صلاح‌الدین، پس از درگیری شدید با افراد گروه تروریستی داعش، مانع از ورود آن‌ها به منطقه «بلد» در شهر تکریت شدند.

منابع امنیتی در استان صلاح‌‌الدین اعلام کردند، در پی این هجوم، درگیری شدیدی بین نیروهای عراقی با تروریست‌های داعش رخ داد که با خسارات سنگین و تلفات شدید تروریست‌ها، همراه بود.

پیش از این منابع امنیتی از باز پس‌گیری ساختمان استانداری صلاح‌الدین به دست نیروهای ویژه ارتش  عراق -SWAT- در شهر تکریت، خبر داده بودند. نیروهای ارتش عراق همچنین توانستند، منطقه «بیجی» در شهر تکریت را از دست تروریست‌های داعش پاکسازی کنند.

گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام -داعش- با قشون کشی به داخل عراق، اقدام به اشغال موصل و استان نینوی کرده‌ است و در حال حاضر درگیری‌های سنگینی بین این گروه تروریستی با ارتش، عشایر و نیروهای داوطلب مردمی در استان‌های صلاح‌الدین، نینوی، الانبار و ذی‌قار جریان دارد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول