اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

اعتصاب کارگران فرودگاه‌ برزیل در آستانه افتتاحیه جام جهانی

کارگران فرودگاه شهر «ریو د ژانیرو» واقع در جنوب شرقی برزیل در اعتراض به پایین بودن حقوق و خدمات ویژه خود دست به اعتصاب زدند.

اعتصاب کارگران فرودگاه‌ برزیل در آستانه افتتاحیه جام جهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، از سوی دیگر با توجه به استنادات اتحادیه این صنف، دستمزد و خدمات ویژه کارگران در طول مسابقات جام جهانی که از امروز در این کشور آغاز می شود، افزایش داشته است.

اتحادیه کارگران بخش هوایی فرودگاه «ریو د ژانیرو» طی بیانیه‌ای اعلام کرد: ما نیز از مردمان همین کشور هستیم و سعی می‌کنیم، تمام شرایط لازم برای قهرمانی کشورمان را در طول این مسابقات فراهم کنیم. برقراری آرامش در سطح کشور یکی از این موارد است.

خبرگزاری «تله‌سور» در این خصوص نوشت: در روزهای اخیر علاوه بر این اعتصابات، شاهد تظاهرات و اعتراضات گسترده‌ای از جانب مردم برزیل بوده‌ایم. علل اصلی این اعتراضات مخالفت با برگزاری مسابقات جام جهانی در برزیل می‌باشد که تاکنون با تلاش‌های دولت تعداد زیادی از این نارضایتی‌ها فروکش کرده‌اند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات می‌گفتند، برزیل به جای میزبانی جام جهانی باید برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور اقدام کند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول