اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

همگام با دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان/50

زمان رقابت‎های انتخاباتی به پایان رسید؛ از تخلف خبری نیست

کمیسیون مستقل رسیدگی به شکایت‌های انتخاباتی افغانستان اعلام کرد: باوجودی که زمان رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته اما هیچ شکایت جدی و قابل بررسی از تخطی و تخلف در این کمیسیون ثبت نشده‌ است.

زمان رقابت‎های انتخاباتی به پایان رسید؛ از تخلف خبری نیست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، «نادر محسنی»، سخنگوی کمیسیون رسیدگی به شکایات انتخاباتی افغانستان امروز(چهارشنبه) در نشست خبری در کابل اظهار داشت: زمان رقابت‌های انتخاباتی امروز پایان یافته و تاکنون هیچ شکایت جدی و قابل بررسی در این کمیسیون ثبت نشده است.

وی افزود: یازده شکایت در این کمیسیون از رقابت‎های انتخاباتی این دور ثبت شده که جدی و قابل بررسی نیستند و تنها می‎توان آن را نوعی ابراز نگرانی تلقی کرد.

این درحالی است که در جریان رقابت‎های انتخاباتی دور اول انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، به دنبال صدها شکایت ثبت شده، شماری از کاندیداها جریمه نقدی شدند و به تعداد دیگری نیز هشدار داده شد.

بر اساس جدول زمانی انتخابات، امروز آخرین روز رقابت‎های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری افغانستان است و از ساعت 24 امشب به وقت کابل دوره سکوت آغاز خواهد شد.

به دنبال 48 ساعت سکوت انتخاباتی در روز شنبه 24 خرداد دومین دور انتخابات افغانستان برگزار می‎شود و 2 کاندیدای رقیب «عبدالله عبدالله» و «اشرف غنی احمدزی» به مصاف هم می‎روند.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول