اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در پی حمله انتحاری اخیر به فرودگاه کراچی صورت گرفت

توافق رهبران سیاسی و نظامی پاکستان برای سرکوب کامل طالبان

در پی حمله اخیر شبه نظامیان به فرودگاه کراچی و افزایش حملات انتحاری، رهبران سیاسی و نظامی پاکستان تصمیم گرفتند تروریست‌ها را بطور کامل سرکوب کنند.

توافق رهبران سیاسی و نظامی پاکستان برای سرکوب کامل طالبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، رهبران سیاسی و نظامی پاکستان تصمیم گرفتند تا تروریست‌ها را با قدرت سرکوب کرده و برخی تغییرات ساختاری در عملیات علیه شبه‌نظامیان در مناطق قبایلی و شهرهای بزرگ این کشور ایجاد کنند.

روزنامه نیشن امروز در گزارشی آورده است: در جلسه‌ای که با حضور سران نظامی و سیاسی پاکستان برگزار شد، در مورد قلع و قمع تروریست‌ها و ایجاد برخی تغییرات ساختاری در عملیات علیه شبه‌نظامیان توافقاتی حاصل شد که جزئیات این تغییرات عملیاتی در اختیار مطبوعات و رسانه‌ها قرار نگرفته است.

بنابراین گزارش، نواز شریف نخست وزیر پاکستان در خصوص لزوم افزایش هماهنگی بین مجریان قانون و سازمان‌های اطلاعاتی در مورد مقابله با ستیزه‌جویی در کشور تاکید کرد.

وی گفت: جان و مال مردم و سرمایه‌های ملی باید به هر قیمتی حفظ شود.

نخست وزیر خطاب به مجریان قانون اظهار داشت: شبکه شبه‌نظامیانی که به دارایی‌های ملی کشور حمله می‌کنند، باید در هم شکسته شود.

همچنین در این جلسه گزارش اولیه‌ای در مورد حمله به فرودگاه کراچی و متعاقب آن حمله به نیروهای امنیتی در نزدیکی فرودگاه ارائه شد.

نخست وزیر پاکستان در اینباره گفت: جای تعجب دارد که  چنین محموله بزرگ سلاح و مهمات به بندر کراچی رسیده و دستور داد تا نظارت و بررسی دقیق‌تری به رفت‌وآمدهای کراچی انجام شود.

حاضرین در جلسه ضمن محکوم کردن حمله اخیر به زائرین شیعه در منطقه تفتان بلوچستان در مورد این موضوع نیز بحث و گفتگو کردند.

فرمانده ارتش نیز در مورد حملات هوایی به مواضع شبه نظامیان در منطقه قبیله‌ای خیبر در مرز افغانستان و اهداف آن توضیح داد.

طی 2 روز گذشته، نیروهای وابسته به طالبان پاکستان در اعتراض به آنچه حمله گسترده ارتش به مناطق قبایلی اعلام کردند، 2 بار فرودگاه کراچی را مورد حمله خود قرار دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول