اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

در کتاب «انتخاب سخت» عنوان شد

اذعان هیلاری کلینتون به ناکارآمدی تحریم‌ها علیه کوبا

وزیر خارجه سابق آمریکا در کتاب «انتخاب سخت» اذعان کرده تحریم‌های کوبا باعث ایجاد تغییرات دموکراتیک و انجام اصلاحات در کوبا نشده است.

اذعان هیلاری کلینتون به ناکارآمدی تحریم‌ها علیه کوبا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در آمریکای لاتین، خبرگزاری «AP» به بهانه رونمایی از کتاب «انتخاب سخت» هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا که قرار است این هفته صورت گیرد، بخش‌هایی از مطالب این کتاب را منتشر کرده است.

در بخشی از این کتاب درباره تحریم‌ها علیه کوبا آمده است که تحریم‌های آمریکا بر علیه کوبا در این مدت نه تنها باعث ایجاد اصلاحات در آن کشور نشده بلکه به اعتقاد تعدادی از نمایندگان کنگره فاصله 2 ملت کوبا و آمریکا را بسیار زیاد کرده و دیوار سترگی بین آنان پدید آورده است.

وی ادامه داد که رهبر و دولتمردان کوبا «فیدل» و «رائول کاسترو» توانسته‌اند بر تحریم‌ها فائق آمده و به کمک همراهان بین‌المللی بر کوبا حکومت نمایند.

هیلاری کلینتون همچنین ایجاد اصلاحات در کوبا را غیر ممکن ندانسته و معتقد است آمریکا باید با ادامه صدور مجوز به گردشگران آمریکایی و سفر به کوبا مقدمات تبادل اطلاعات، را با مردم کوبا فراهم آورد.

وی اصلاحات در کوبا را مرهون استحاله نوجوانان و جوانان و نهایتاً نسل آینده کوبا می‌داند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول