اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

فارس گزارش می‌دهد

اتمام دور نهایی مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن/ مسلمانان در انتظار اعلام نام برترین حافظ جهان+دانلود فیلم

دور نهایی سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، ساعت 16 امروز آغاز شد و در مرحله نخست 5 حافظ کل قرآن راه‌یافته به این مرحله با یکدیگر به رقابت پرداختند و اینک جهان اسلام در انتظار اعلام نام برترین حافظ قرآن جهان است.

اتمام دور نهایی مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن/ مسلمانان در انتظار اعلام نام برترین حافظ جهان+دانلود فیلم

خبرگزاری فارس-گروه فعالیت‌های قرآنی: پس از پشت سر گذاشتن مراحل مقدماتی و نیمه‌نهایی سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طی چند روز گذشته دور نهایی این مسابقات نیز عصر امروز در تهران سالن اجلاس سران کنفراس اسلامی برگزار شد و اینک جهان اسلام در انتظار اعلام نام برترین حافظ قرآن جهان است.

این حافظان در هنگام تلاوت رقبای خود به دور از هرگونه وسیله ارتباطی در قرنطینه به سر می‌بردند چرا که در این مرحله تمام رقبا به سه سؤال یکسان پاسخ دادند.

اولین حافظ کل قرآن قرائت‌کننده در این مرحله «مطیع‌الله مطمئن» نماینده کشور همسایه، افغانستان بود؛ شما را به تماشای فیلم ارائه تلاوت وی در این مرحله جلب می‌کنیم.

 

دانلود

 

دومین قرعه دور نهایی مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم به «عبدالعزیز احمد عبدالعزیز عبدالقادر» از مصر تعلق گرفت و وی به سه سؤال استاد نام آشنای ایرانی «شهریار پرهیزکار» پاسخ داد؛ در ادامه شما را به تماشای فیلم ارائه تلاوت وی در این مرحله جلب می‌کنیم.

 

دانلود

 

سومین قرعه دور نهایی مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم نیز از آن «ذرکشی آرمین جافری» از اندونزی رسید و وی به سه سؤال هادی حفاظ «شهریار پرهیزکار»پاسخ داد.

توضیح اینکه در خلال ضبط تلاوت این حافظ محترم کل قرآن به دلیل نقص فنی وقفه‌ای پیش آمد که این فیلم را ناقص کرد که در دو قسمت مجزا به نمایش در می‌آید. ضمن پوزش از این حافظ محترم میهمان جمهوری اسلامی ایران، در اسرع وقت این فیلم اصلاح خواهد شد.

 

دانلود
دانلود

 

چهارمین قرعه دور نهایی مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم نیز به «هارون‌ مامادو حسن» از نیجر تعلق گرفت و وی نیز به سه سؤال هادی حفاظ پاسخ گفت که در ادامه شما را به تماشای فیلم اجرای تلاوت وی جلب می‌کنیم.

دانلود

 

بدین ترتیب پنجمین و آخرین قرعه دور نهایی مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن کریم نیز به «بهزاد هژبری» نماینده جمهوری اسلامی ایران رسید و وی نیز به سؤالات هادی حفاظ پاسخ گفت که در ادامه شما را به تماشای فیلم تلاوت وی دعوت می‌کنیم.

 

دانلود

 

فینالیست‌های سی‌ویکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

انتهای پیام/م.خ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول