اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران خبر داد

اجرای طرح جمع‌آوری سارقان و موادفروشان خرد در شهرهای مازندران

فرمانده انتظامی مازندران گفت: طرح جمع‌آوری سارقان و موادفروشان خرد در تمامی شهرهای مازندران اجرایی می‌شود.

اجرای طرح جمع‌آوری سارقان و موادفروشان خرد در شهرهای مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مسعود جعفری‌نسب عصر امروز در بازدید از اجرای طرح جمع‌آوری موادفروشان و سارقان خرد این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 109 نفر در این شهرستان در ارتباط با مواد مخدر دستگیر شدند.

وی با اعلام اینکه در روز نخست تعداد دستگیری‌ها 55 نفر بوده است، اظهار داشت: در ارتباط با سرقت‌های داخل خودرو و سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره نیز 54 نفر بازداشت شدند.

فرمانده انتظامی مازندران دستگیری‌ این افراد را از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس برشمرد و گفت: طرح جمع‌آوری مواد فروشان و سارقان خرد تاکنون در شهرهای قائمشهر، بابلسر، بابل و آمل اجرا شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر اینکه ارتقای امنیت و انضباط عمومی و اجتماعی از مهم‌ترین اهداف این طرح محسوب می‌شود، بیان داشت: این طرح به عنوان یک الگو اجرایی می‌شود تا نیروی‌های پلیس شهرها از این پس به صورت شدیدتر با این افراد برخورد کنند.

وی با اعلام اینکه اجرای طرح جمع‌آوری موادفروشان و سارقان خرد در سه بخش برخورد با اراذل و اوباش، سارقان خرد، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و کارتن‌خواب‌ها صورت می‌گیرد از اجرای این طرح در تمامی شهرهای مازندران خبر داد.

به گزارش فارس، همچنین در راستای اجرای این طرح، از امروز نمایشگاهی از لوازم ضبط شده از سارقان و موادفروشان در میدان 17 شهریور آمل دایر شده است.

انتهای‌پیام/86011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول