اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سوریه؛ تقابل آرا با تروریسم/34

رقیب اسد: نام رئیس‌جمهور آینده سوریه مهم نیست؛ مهم خلاصی از تروریسم است

رقیب انتخاباتی بشار اسد با بیان اینکه مهم نیست رئیس جمهوری آینده سوریه چه کسی باشد، بر رها شدن این کشور از تروریسم و بازگشت امنیت تأکید کرد.

رقیب اسد: نام رئیس‌جمهور آینده سوریه مهم نیست؛ مهم خلاصی از تروریسم است

به گزارش خبرگزاری فارس، «حسان عبدالله النوری» یکی از سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه، روز شنبه در گفت‌وگویی با خبرنگار فارس، بر اهمیت انتخابات سوریه در رها کردن این کشور از تروریسم تأکید کرد.

وی افزود: پیام انتخابات ریاست جمهوری سوریه به غربی‌ها و همه کسانی که علیه این کشور و مردم آن، توطئه کرده‌اند این است «سوریه و مردمش پایدار و سلامتند».

نوری حضور چند طیف سیاسی در انتخابات سوریه را نکته مهم این انتخابات دانست و افزود: برای اولین بار است که بسیاری از طیف‌های سوری به گونه‌ای در این انتخابات حضور دارند و مهم نیست که چه کسی رئیس جمهور می‌شود، مهم این است که سوریه هر چه زودتر از تروریسم خلاص شود و امنیت به همه جای آن بازگردد.

عبدالله نوری و ماهر حجار در کنار بشار اسد رئیس جمهوری سوریه سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری سوریه هستند که روز 13 خرداد در سراسر سوریه به جز استان «رقه» (شمال شرق) برگزار می‌شود.

متن کامل گفت‌وگو با عبدالله نوری متعاقبا روز یکشنبه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/س

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول