اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

توسط سازمان دارالقرآن

کارگاه تربیت مربی «سبک زندگی قرآنی» برای نخستین‌بار برگزار می‌شود

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن با اشاره به اهمیت تربیت قرآنی افراد از برگزاری کارگاه سبک زندگی قرآنی برای نخستین‌بار در کشور خبر داد و گفت: افراد واجد شرایط تا 5 تیرماه فرصت دارند برای شرکت در این دوره آموزشی ثبت‌نام کنند.

کارگاه تربیت مربی «سبک زندگی قرآنی» برای نخستین‌بار برگزار می‌شود

محمد ضرغام مدیر آموزش سازمان دارالقرآن در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی به صورت متمرکز، اظهار داشت: در سال‌های گذشته کارگاه‌های یک روزه تا یک هفته‌ای سبک زندگی قرآنی در مناطق مختلف کشور برگزار می‌شد که از سال گذشته با توجه به تأکید مقام معظم رهبری به سبک زندگی اسلامی سعی داشتیم این کارگاه‌ها را به طور متمرکز در شهرهای مختلف برگزار کنیم.

وی افزود: برای برگزاری دوره‌های سبک زندگی قرآنی نیازمند مربیان توانمند در این عرصه هستیم به همین جهت دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی را با حضور 150 نفر از افراد مستعد سراسر کشور برگزار می‌کنیم تا علاوه بر تربیت نیروهای بومی از استعدادهای آنها نیز بهره بگیریم.

ضرغام در ادامه با اشاره به شرایط داوطلبان شرکت در دوره تربیت مربی سبک زندگی قرآنی، خاطر نشان کرد:  افرادی که قصد شرکت در این دوره آموزشی را دارند باید متأهل، دارای مدرک کارشناسی الهیات یا رشته‌های مرتبط بوده و 5 سال سابقه علمی و عملی در حوزه تربیت و تعلیم داشته باشند.

مدیر آموزش سازمان دارالقرآن داشتن حداقل 30 و حداکثر 45 سال را از دیگر شرایط شرکت در این دوره‌ عنوان کرد و گفت: کسانی که مدرک آنها کارشناسی رشته‌های غیرمرتبط با فقه و الهیات است باید هفت سال سابقه فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت فعالان قرآنی را داشته باشند تا بتوانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان شرکت در کارگاه سبک زندگی حداکثر تا 5 تیرماه فرصت دارند که برای ثبت‌نام از طریق اداره دارالقرآن استان‌ها اقدام به ثبت‌نام کنند، درخصوص نحوه برگزاری این کارگاه آموزشی تصریح کرد: این کارگاه‌ها در دو مرحله کوتاه مدت سه روزه و بلند مدت سه ماهه برگزار می‌شود و کسانی که تکالیف خود را به درستی انجام دهند پس از یک سال کمک مربی بودن، موفق به دریافت گواهینامه و مجوز تدریس کارگاه سبک زندگی در محل زندگی خود خواهند شد.

انتهای پیام/م.خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول