اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

سفر اوباما به اروپا؛ دیدار با پروشنکو در لهستان/ بحث در مورد ایران و اوکراین با سران جی7

کاخ سفید اعلام کرده است که رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه در جریان تور اروپایی خود، در لهستان با رئیس‌جمهور جدید اوکراین دیدار می‌کند. وی سپس برای بحث در مورد اوکراین و مذاکرات هسته‌ای با ایران، راهی بروکسل می‌شود.

سفر اوباما به اروپا؛ دیدار با پروشنکو در لهستان/ بحث در مورد ایران و اوکراین با سران جی7

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه با «پترو پروشنکو» رئیس‌جمهور جدید اوکراین دیدار خواهد کرد.

بنا بر اعلام کاخ سفید، روسای جمهوری آمریکا و اوکراین این دیدار را در جریان تور اروپایی اوباما و در لهستان انجام خواهند داد.

رئیس‌جمهور آمریکا پیش از این در مکالمه تلفنی با پروشنکو، از برنامه خود برای دیدار با وی خبر داده و گفته بود که واشنگتن به طور کامل از دولت جدید اوکراین، حمایت می‌کند.

اوباما پس از این دیدار، برای شرکت در نشست سران هفت کشور صنعتی، راهی بروکسل خواهد شد. روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داده است که وضعیت اوکراین و همچنین روند مذاکرات هسته‌ای با ایران، اصلی‌ترین موارد مورد بحث در نشست سران گروه جی-هفت خواهد بود.

انتهای پیام/ق 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول