اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  پاکستان

دادگاه پاکستان نخست‌وزیر سابق این کشور را به فساد مالی محکوم کرد

سازمان تحقیقات فدرال پاکستان و دادگاه این کشور با اثبات اتهام «یوسف رضا گیلانی» نخست‌وزیر سابق پاکستان در ۲۵ پرونده فساد مالی در این کشور، برای دستگیری وی توافق کردند.

دادگاه پاکستان نخست‌وزیر سابق این کشور را به فساد مالی محکوم کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام آباد، دادگاه «کراچی»، «یوسف رضا گیلانی» نخست وزیر سابق پاکستان و «مخدوم امین فهیم» وزیر تجارت سابق این کشور را در 25 پرونده فساد مالی مجرم شناخت و دستور دستگیری آن‌ها را صادر کرده است.

سازمان تحقیقات فدرال پاکستان چندی قبل با تشکیل پرونده‌ای علیه یوسف رضا گیلانی، مدارک مربوط به فساد مالی وی را به دادگاه ارائه کرد که پس از بررسی مجرم شناخته شد.

یوسف رضا گیلانی و مخدوم امین فهیم تا کنون هیچ واکنشی نسبت به رأی دادگاه کراچی نشان نداده‌اند؛ این در حالی است که سازمان تحقیقات فدرال پاکستان توانسته با کمک دادگاه دست داشتن این 2 نفر در 25 پرونده فساد مالی را به اثبات برساند.

قرار است به زودی نیروهای امنیتی پاکستان برای دستگیری یوسف رضا گیلانی وارد عمل شوند.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی پاکستان بیشتر عملیات‌های خود را در ایالت «سند» و شهر «ملتان» حوزه نفوذ گیلانی متمرکز کرده‌اند.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول