اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

همزمان با عید سعید مبعث

نهضت قرآن‌آموزی بسیج در ۱۳۰۰ پایگاه آغاز می‌شود

آیین افتتاحیه ۱۳۰۰ پایگاه قرآنی بسیج، همزمان با عید مبعث برگزار می‌شود و به گفته رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران این طرح آغاز نهضت قرآن‌آموزی در بین بسیجیان است.

نهضت قرآن‌آموزی بسیج در ۱۳۰۰ پایگاه آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی، آیین افتتاحیه هزار پایگاه قرآنی تهران بزرگ چهار‌شنبه 7 خرداد‌ماه 1393 با حضور سردار «محسن کاظمینی» فرمانده سپاه «محمد‌رسول‌الله(ص)» و برخی از مسئولان قرآنی کشور در حسینیه حضرت «زهرا(س)» برگزار می‌شود.

«رحیم قربانی» رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درخصوص راه‌اندازی این پایگاه‌ها گفت: پس از تشکیل سازمان قرآن و عترت بسیج 23 مرکز قرآنی در 23 ناحیه بسیج راه‌اندازی شد و گام بعدی ما راه‌اندازی واحد‌های قرآن و عترت در همه پایگاه‌های بسیج تهران بزرگ بود که این هدف در دستور کار سال 1393 قرار گرفت.

قربانی از راه‌اندازی یک‌هزار و 300 واحد قرآنی در همین تعداد پایگاه مقاومت بسیج خبر داد و گفت: این کار از ابتدای سال به صورت رسمی آغاز شده و تاکنون بیش از یک‌هزار 300 پایگاه قرآن و عترت راه‌اندازی شده است، البته مراسم افتتاحیه این پایگاه‌ها روز چهارشنبه 7 خرداد‌ماه 1393 همزمان با عید مبعث برگزار خواهد شد.

وی ریشه‌کنی بی‌سوادی قرآنی در بین بسیجیان را از اهداف این برنامه برشمرد و گفت: این کار شروع نهضت قرآن‌آموزی در بین بسیجیان است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال همه بسیجیان روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را فرا گیرند.

رئیس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ، تربیت 70 هزار بسیجی حافظ قرآن را از برنامه‌های این طرح بیان کرد و گفت: در ادامه برنامه‌های طرح راه‌اندازی هزار پایگاه قرآنی، تربیت 70 هزار بسیجی حافظ قرآن در دستور کار ما است که از همین امسال آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول