اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

مدودیف: برقراری رابطه با اوکراین بعد از برگزاری انتخابات هم آسان نخواهد بود

نخست وزیر روسیه با پیچیده ارزیابی کردن وضعیت سیاسی و اقتصادی اوکراین، گفت که گفت‌وگو با مقامات کی‌یف بعد از انتخابات هم آسان نخواهد بود چرا که خط مشی این کشور فعلا متغیر و نامشخص است.

مدودیف: برقراری رابطه با اوکراین بعد از برگزاری انتخابات هم آسان نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی»، «دمیتری مدودیف» نخست وزیر روسیه معتقد است که گفت‌وگو با طرف اوکراینی بعد از انتخابات ریاست جمهوری هم بعید است آسان‌تر از قبل شود، چرا که وضعیت داخلی در این کشور بسیار دشوار بوده و اوضاع اقتصادی آن  اسفناک است.

انتخابات ریاست‌جمهوری پیش از موعد در اوکراین قرار است فردا، یکشنبه برگزار شود.

مدودیف امروز در برنامه «خبر روز شنبه» در سئوالی در مورد دورنمای روابط مسکو و کی‌یف بعد از انتخابات گفت: "گفت‌وگو با اوکراین آسان‌تر نخواهد شد، برای اینکه هر کشور سعی دارد خط مشی مورد نظر خود را اجرا کند. و در مورد کشوری مانند اوکراین که در شرایط سخت و پیچیده کنونی قرار دارد، این خط مشی چندان مشخص نیست، متغیر است و به تقسیم بندی‌های نیروهای سیاسی در داخل کشور بستگی دارد که در حال حاضر بسیار پیچیده است و از وضعیت اقتصادی آن هم که نمی‌توان صحبتی کرد، چرا که وضعیت آن بسیار اسفناک است."

نخست وزیر روسیه یادآور شد که افرادی در اوکراین در حال حاضر زندگی می‌کنند که بسیار به روسیه نزدیکند و وضعیت آنها در شرایط کنونی بسیار دشوار شده است.

به عقیده وی، بسیار ضروری است که ثبات سیاسی و روند تحولات عادی هر چه زودتر به اوکراین بازگردد، چرا که شرایط فعلی نمی‌تواند بیش از این ادامه پیدا کند.

مدودیف همچنین اعلام کرد که روسیه قصد ندارد فعلا حقوق بین المللی برای منطقه خودمختار کریمه در نظر بگیرد.

انتهای پیام/ی

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول